سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

نگاهی به شیائومی 5 بیندازید

امیر امیری | شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۰۷ ق.ظ

شیائومی اولین نسل از دستبندهای هوشمند را در ژوئیه سال 2014 معرفی کرد. اولین نظر شیائومی با کمک سنسور شتاب به ما این امکان را داد تا مسافت طی شده و مراحل انجام شده را محاسبه کنیم.

با وجود تمام ویژگی های اساسی که شیائومی در دسترس کاربران خود قرار داده است ، این دستبند هوشمند با واکنش چشمگیر کاربران روبرو شده است؛ به همین دلیل ، این شرکت نسبت به گذشته علاقه مند به توسعه مشتری است.

تاکنون شیائومی پنج نسل از خانواده میبند را معرفی کرده است که جدیدترین آنها Meyband 5 است که وارد استودیوی زومیت می شود. اگر ما از شیائومی 5 به نسخه پیشرفته ای از شیائومی 4 بنامیم ، اینطور نمی گوییم ، زیرا اگر تفاوت 0.2 اینچی را از روی صفحه نمایش در نظر نگیریم ، تشخیص آنها از یکدیگر بسیار دشوار خواهد بود.

با این حال ، تغییر در ظاهر محدود به صفحه نمی شود. در پنل جلویی این اسباب بازی شیشه 2.5D را مشاهده می کنیم که قبلاً مشابه نسل سوم کرکره ها را دیدیم.

همچنین میبند از 5 ساعت متحرک استفاده می کند. آرایه سنسور مورد استفاده در Meyband 5 همانند نسل قبلی است؛ بنابراین ، دستبند جدید شیائومی از یک سنسور شتاب سنج ، یک مانیتور ضربان قلب ، یک سنسور پاپ کورن و یک سنسور ژیروسکوپ استفاده می کند.

شیائومی می گوید نوت 5 تا 14 روز متوالی با یک بار شارژ ادامه دارد. چینی ها شارژر دستبند را بهبود بخشیده اند. به پشت مغناطیسی متصل می شود و دستگاه را شارژ می کند. به این ترتیب ، لازم نیست دستبند را از جعبه خارج کنید تا آن را شارژ کنید.

  • امیر امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی