سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

ویژگی های محتوای ویدئویی SAMM

امیر امیری | دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۴۲ ب.ظ

 

آنها پیشرو بازار ادارات تجاری و فضاهای مشاغل خرده فروشی هستند و سالهاست که منطقه بر تجربه و حرفه ای بودن آنها تکیه کرده است.

با این حال ، SAMM به یک وب سایت جدید و یک استراتژی جذاب رسانه های اجتماعی نیاز داشت که این را نشان دهد ، بنابراین آنها به جزیره Sage تکیه کردند.
چالش

از آنجا که مالک ، استیو اندرسون ، سالها در این تجارت فعالیت می کرد و یکی از محصولات اصلی ویلمینگتون بود ، شهرت او در حال حاضر به خوبی ثابت شده بود.

با استفاده از آن شتاب ، ما یک استراتژی رسانه های اجتماعی ایجاد کردیم که شهرت ، تخصص و پیشرفت سریع پروژه های او را نشان می داد.
راه حل

علاوه بر یک وب سایت بازسازی شده و یک استراتژی ثابت رسانه های اجتماعی ، ما می خواستیم پیشرفت پروژه های آینده SAMM را از طریق جادوی ویدئو برجسته کنیم.

از آنجا که روند ساخت و ساز به سرعت تکامل می یابد و به نظر می رسد تغییرات مهمی یک شبه اتفاق می افتد ، ما یک استراتژی ویدئویی را برای آگاه نگه داشتن پیروان ویژگی های SAMM پیاده سازی کردیم.

فیلم های بدون سرنشین و ویدئوهای زنده ضبط شده توسط جزایر Sage ، رهبری SAMM Properties و کیفیت کار ساختمانی در ایستگاه بردلی کریک را نشان می دهد. ما بر جزئیات اساسی فرایند ساختمان و پیشرفت شگفت انگیزی که روزانه اتفاق می افتاد تمرکز کردیم.

ویدئو به برند آنها احساسی معتبر و قابل ارتباط داد و منجر به قرابت برند شد - رابطه آرزو بین کسب و کار آنها و پایگاه مشتری فعلی و بالقوه آن. همچنین یک ابزار ارتباطی عالی برای به روز رسانی داخلی و خارجی بود.
نتیجه

نتیجه نهایی یک پلت فرم قوی ، جذاب و از نظر بصری رسانه های اجتماعی است. از آنجا که این پلتفرم ها به عنوان درگاهی برای SAMM Properties عمل می کنند ، ماموریت و انرژی آن لازم است در این فیلم ها ضبط و به مخاطبان منتقل شود.

آیا می خواهید خودتان ببینید؟ صفحه فیس بوک SAMM Properties را کاوش کنید و تعدادی از ویدیوهایی را که ایجاد کرده ایم مشاهده کنید.

  • امیر امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی