سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

ساعتهای محبوب رولکس

امیر امیری | يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۳۰ ب.ظ

 

ساعت مناسب فراتر از عملکرد است - همچنین بیانیه مد است. محبوب ترین ساعت های رولکس چند مورد مشترک دارند. آنها همیشه زیبا و شیک هستند و برای ماندگاری ساخته شده اند. در اینجا ، ما با بحث در مورد محبوب ترین Rolex Submariner عمیق خواهیم شد ، و یک صحبت سریع در مورد Rolex Cosmograph Daytona خواهیم داشت ، و چندین مدل پرفروش دیگر Rolex را نیز پوشش خواهیم داد.

رولکس ساب مارینر

Rolex Submariner که احتمالاً محبوب ترین مدل رولکس در تمام دوران ها است ، با توجه به علاقه مندان به غواصی طراحی شده است. این مدل از هدف اصلی خود فراتر رفته و به قهرمانان ورزشی ، نوازندگان هیپ هاپ ، مشاهیر هالیوود و بسیاری دیگر رسیده است.

قدیمی ترین Submariners تا عمق 330 فوت ضد آب بود و این مزیت را به شما می داد که به غواصان اجازه می دهد زمان زیر آب خود را ردیابی کنند. Submariners امروزی یکپارچگی ضد آب را تا عمق 1000 فوت حفظ می کند ، که عمیق تر از بیشتر غواصان ورزشی است. مدل های معروف شامل Submariner No Date ، Submariner Ceramic و Submariner Green هستند.

 

بیشتر بخوانید: مشخصات و نقد و بررسی Mi Band 6


رولکس کاسموگراف دیتونا

Cosmograph Daytona آنقدر محبوب است که از سال 1963 تولید می شود ، در ابتدا برای رانندگان اتومبیل رانی به بازار عرضه می شود و همانطور که حدس می زدید به افتخار Daytona ، فلوریدا ، یکی از پایتخت های اتومبیلرانی جهان نامگذاری شده است. Daytona به لطف زیبایی شناسی مردانه و مردانه ، یکی از محبوب ترین مدل های رولکس مردانه است.

شماره گیری های فرعی ظاهری کاملاً اسپرت به چهره Daytona می دهد و با آشنایی بیشتر با این ساعت ها تغییرات زیادی وجود دارد. مدلهای مختلف توسط مجموعه داران بسیار مورد توجه قرار می گیرند. به طور خاص ، Paul Newman Rolex Daytona ، نمونه ای از آن در Christie’s به قیمت 989،000 فرانک سوئیس فروخته شد که تقریبی معادل 1،089،186 دلار آمریکا است.

Rolex Yacht-Master

Yacht-Master و Yacht-Master II ضد آب است ، دارای دست های بزرگ و اعدادی که به راحتی قابل خواندن است. این مدل نسبتاً جدید است ، در سال 1992 معرفی شده است ، با این حال ، ظاهر شیک و عملکرد آن ، آن را به یک مورد علاقه فوری تبدیل کرده است. Yacht-Master بین مردان و زنان محبوب است و در انواع مختلف متناسب با هر سبک تولید می شود.

رولکس تاریخ

Rolex Date Just در سال 1945 معرفی شد و اولین ساعت مچی با قابلیت خرما و خودپیچ بود. این ساعت ساده دارای یک لنز سیکلوپس امضا برای مشاهده آسان است ، و در یک پایان باورنکردنی از جمله تعدادی مدل خانمها با رنگ های خیره کننده ، با یا بدون الماس در دسترس است. در میان محبوب ترین مدل های رولکس زنانه ، به همان اندازه مورد پسند مردان است. قابل اطمینان ، بدون عارضه و مناسب برای پوشیدن در هر موقعیتی ، Date Just یک رولکس را از هر کسی مشتاق می کند.

تاریخ روز رولکس

Rolex Day Date توانایی Date Just را برای انجام کارهایی بیشتر از بیان صرف زمان گسترش می دهد. این محصول در سال 1956 معرفی شده است و به افراد اجازه می دهد تاریخ و همچنین کل روز هفته را به راحتی بخوانند. قاب آن در گزینه های مختلفی از جمله 950 پلاتین و طلای 18 سی تی موجود است. Day Day از پرفروش ترین مدل های ساعت رولکس در تمام دوران ها است و جای خود را به مچ بسیاری از رهبران و مدیران بازرگانی جهان رسانده است.

استاد رولکس GMT

بخشی از مجموعه ساعتهای حرفه ای رولکس ، Rolex GMT Master با کمک Pan American Airways برای استفاده توسط خلبانان و ناوبران خطوط هوایی طراحی شده است. مدل اصلی که در سال 1954 معرفی شد ، دارای یک عارضه عقربه ای با صفحه نمایش 24 ساعته بود که به دارندگان امکان می دهد ساعت را روی Greenwich Mean Time (GMT) یا یک منطقه زمانی دیگر تنظیم کنند و سپس از قاب مقیاس 24 ساعته قابل چرخش برای بار دوم استفاده کنند. منطقه

رولکس دری ساکن

ساعت مچی نمادین دیگری که مهندسان غواص و دریایی مهندسی آن بودند ، Rolex Sea Dweller در اصل در سال 1967 معرفی شد و ضدآب بودن را به عمق حیرت انگیز 2000 فوت رساند. در سال 1978 ، این نسخه به روز شد تا به دارندگان اجازه دهد تا عمق 4000 فوت پایین بیایند. سوپاپ اختراع هلیوم از فشار زیاد جلوگیری کرده و هوای داخل محفظه را مساوی می کند. جای تعجب نیست که به اصطلاح "supercase" ، مشابه نمونه هایی که در مدل های GMT ​​II و Submariner یافت می شود ، ضخیم تر است تا نیازهای محیط های بسیار تحت فشار را فراهم کند. Sea-Dweller علاوه بر اینکه یک شگفتی تکنولوژیکی است ، یک ساعت مردانه زیبا و مردانه است که جذابیت هرجایی را که محبوب ترین مدل های Rolex با آن شناخته شده اند ، به نمایش می گذارد.

رولکس دری ساکن

ساعت مچی نمادین دیگری که مهندسان غواص و دریایی مهندسی آن بودند ، Rolex Sea Dweller در اصل در سال 1967 معرفی شد و ضدآب بودن را به عمق حیرت انگیز 2000 فوت رساند. در سال 1978 ، این نسخه به روز شد تا به دارندگان اجازه دهد تا عمق 4000 فوت پایین بیایند. سوپاپ اختراع هلیوم از فشار زیاد جلوگیری کرده و هوای داخل محفظه را مساوی می کند. جای تعجب نیست که به اصطلاح "supercase" ، مشابه نمونه هایی که در مدل های GMT ​​II و Submariner یافت می شود ، ضخیم تر است تا نیازهای محیط های بسیار تحت فشار را فراهم کند.

  • امیر امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی