سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

 

از ایجاد لیست گرفته تا نوشتن متن ، تا معیار ، همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری و بهبود وجود دارد.

برای بازاریابان و صاحبان مشاغل که وقت محدودی دارند ، همگام شدن با این مسئله دشوار است.

این پست شامل 10 نکته مهم در زمینه بازاریابی از طریق ایمیل ، همراه با نکاتی مفید برای کمک به شما در دستیابی به آن در حال حاضر است.

حتی اگر یک بازاریاب ایمیل باتجربه باشید ، مطمئناً حداقل برخی از رویکردهای جدید را انتخاب خواهید کرد.


ممکن است قبلاً در این تعداد اختلاف داشته باشید (گزارش های مختلف دامنه ای از 30٪ تا 40٪ بیشتر را نشان می دهد). نکته اصلی در اینجا این است که توجه به موضوعات مهم مهم است و کمی بیشتر از قبل می توانید نتایج ایمیل خود را کاملاً تقویت کنید.

1. قبل از تحویل هر موضوع را آزمایش کنید

آیا اگر بتوانید قبل از کلیک بر روی ارسال ، هر موضوع را امتحان کنید ، عالی نخواهد بود؟ با آزمایش خط موضوع ایمیل ، وجود دارد. این ابزار رایگان (همچنین در CoSchedule نیز وجود دارد) بهینه سازی خطوط موضوع و دیدن شکل ظاهری آنها را در صندوق های دریافت کننده گیرنده آسان می کند.


2. از نام شخص واقعی در قسمت فرستنده استفاده کنید

دریافت ایمیل از یک شخص واقعی که احساس دوستانه تری نسبت به نامه یک برند دارد. بنابراین ، به جای استفاده از نام تجاری خود ، از نام کارمند در قسمت فرستنده استفاده کنید.

برای وبلاگ نویسان یا مشاوران فردی ، نام شما ممکن است دو برابر نام تجاری شما باشد. اما مارک های عمده خرده فروشی و B2B نیز می توانند از این استراتژی بهره مند شوند.

3. سفارشی سازی را اضافه کنید

مردم می خواهند احساس کنند که چیزی فراتر از یک عدد هستند. بنابراین ، برای جذابیت بیشتر ایمیل های خود ، نام گیرنده را وارد کنید.


4- از کلمات قدرت استفاده کنید

خطوط موضوعی باید خوانندگان را به اقدام تحریک کند. بنابراین ، کلمات قوی را وارد کنید که مخاطبان را برای باز کردن و کلیک کردن ترغیب می کند.


5. اعداد و آمارها را تجربه کنید

طبق مطالعه ای از YesWare ، شامل یک عدد (مانند یک آمار یا درصد جالب) می تواند در افزایش متوسط ​​کلیک و پاسخ ها تأثیر بگذارد:

خط موضوعی که شامل یک عدد است


6. خطوط موضوعی برای آزمایش A / B

هیچ نقطه مطالعه یا داده خارجی به اندازه یافته های شما معنی دار نخواهد بود. یکی از بهترین روش ها برای درک بینایی که به طور خاص برای مخاطبان شما کار می کند ، تست A / B تا حد ممکن است.


7. یک فاصله کنجکاوی ایجاد کنید

چقدر می توان از شکاف اطلاعاتی در نوشتن متن استفاده کرد؟ برای Copyhackers ، آنقدر قدرتمند است که می تواند میزان بازدید 927٪ را به صفحه قیمت گذاری افزایش دهد.

تصور کنید چه کاری می تواند برای بازاریابی ایمیل شما انجام دهد.


8- از متن پیش نمایش موجود استفاده کنید

در برخی از برنامه های پست الکترونیکی ، متن پیش نمایش پس از عنوان موضوع ظاهر می شود. اگر متن پیش نمایش مشخص نشده باشد ، این فضا با یک نسخه از ایمیل خود پر می شود. با این حال ، خالی ماندن آن یک فرصت از دست رفته است ، زیرا فرصتی فراهم می کند تا به موضوع موضوع زمینه بیشتری ببخشد.


9. از تمام حروف بزرگ استفاده نکنید

فقط نکن به نظر می رسد شما بر سر خواننده فریاد می کشید.


10. ایموجی ها را تجربه کنید

شکلک ها چیزی فراتر از تصاویر سرگرم کننده هستند. آنها در واقع می توانند به بهبود باز شدن ایمیل ها کمک کنند. در واقع ، طبق گفته Kim Courvoisier (قبلاً از کمپین مانیتور) ، "مارک هایی که از emoji استفاده می کنند 56٪ افزایش در نرخ باز منحصر به فرد خود داشته اند."

شایان ستایش آیا به نتایج مشابهی دست خواهد یافت؟ فقط یک راه برای فهمیدن وجود دارد: آزمایش.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی