سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

بهترین طراحی وب سایت از 2014 - 2015

امیر امیری | يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۱۰ ب.ظ

 

تصمیم گیری برای ایجاد حضور وب یک تصمیم بزرگ است ، اما بهترین وب سایت ها نتیجه بسیاری از تصمیمات کوچک هستند. انتخاب سیستم مدیریت محتوای مناسب و میزبان وب ، انتخاب الگوی ، اصلاح محتوای خود و انتخاب بهترین طرح ها برای نمایش محصولات و خدمات ، تنها برخی از جزئیات هویت آنلاین کسب و کار شماست.

اما یک تصمیم مهم که به زمان ، تلاش و الهام بخش زیادی نیاز دارد ، طراحی وب سایت شماست.

در این مقاله ، ما ده ها بهترین طراحی وب سایت را که دیده ایم به اشتراک می گذاریم. از شرکت های آشنا گرفته تا مشاغل کوچک ، تا سازمان های بین المللی ، این سایت ها وضعیت موجود در وب را تحت فشار قرار می دهند. خواه زیبایی طراحی ، قابلیت استفاده ، تعامل ، طراحی صدا یا ارزشی باشد که سایت ارائه می دهد ، هر یک در صنعت مربوط به خود یک شاهکار است و آرزوی آن را دارد.

1. ویرجین آمریکا
جایزه: مهمترین تحول صنعت ، جوایز UX 2014

در جهانی که معروف است وب سایت های شرکت های هواپیمایی دارای مشکلات اساسی در زمینه استفاده هستند ، Virgin America یکی از بهترین وب سایت ها را دارد که قابلیت استفاده ، دسترسی و طراحی پاسخگو را به سمت جلو سوق می دهد.

2. خوراک
جایزه: سایت روز (6/6/2015) ، آوورد

Feed نه تنها مفهوم جالبی است ، بلکه دارای اجرای خیره کننده ای است که درک ما از امکان در وب را به چالش می کشد. از طریق ترکیبی خلاق از انیمیشن و ویدئو ، سایت کاربر را در یک تجربه جذاب غرق می کند. به عنوان یک سایت غیر معمول ، شامل چندین عنصر منحصر به فرد برای استفاده ، از جمله ناوبری است که به عنوان یک نوار پیشرفت پیمایش است.

3. ETQ
جایزه: سایت روز (2015/5/19) ، آوورد

ETQ رویکردی حداقلی در تجارت الکترونیکی با یک سایت محروم دارد. تصاویر جذاب و جذاب محصولشان در پس زمینه های تخت و ساده همراه با تایپوگرافی قوی است که تمرکز را دقیقاً بر روی آنچه کاربر برای دیدن آن به آنجا آمده است نگه می دارد: کفش.

4. میکیا کوبایاشی
جایزه: سایت روز (2015/7/4) ، آوورد

Mikiya یک طراح محصول با نمونه کارهای حداقلی است که کارهای او را از طریق عکاسی قوی و انیمیشن های ظریف به نمایش می گذارد. سایت کامل وی در ابتدا به زبان ژاپنی ایجاد شده و سپس به انگلیسی ترجمه شده است ، و به نشان دادن مقیاس پذیری بین المللی طراحی وی کمک می کند.

5. مجله بافته شده
جایزه: سایت روز (4/4/2015) ، بهترین گالری وب سایت

Woven یک نشریه اینترنتی است که هنرمندان ، صنعتگران و خالقین را به طور یکسان جشن می گیرد. آنها تأیید می کنند که نشریات می توانند (و باید) دارای سایتهای جذاب و جذاب با محتوای آسان خواندن باشند. عاری از عوامل حواس پرتی مانند پنجره های بازشو و تبلیغات سرزده ، این سایت درمورد تجربه خود محتوا است.

6. لوبیای JOHO
جایزه: FWA روز (8/7/2015) ، جوایز وب سایت مورد علاقه

وب سایت JOHO's Bean دارای تصاویر باورنکردنی ، تعاملی ، قصه گویی ، طراحی بصری و بیش از همه مهندسی صدا است. همه اینها گرد هم می آیند و سایتی جذاب ، احساسی و جذاب ایجاد می کنند که داستان سفر یک دانه قهوه را بیان می کند.

7. دنیای سوئیس
جایزه: بهترین رابط کاربری ، جوایز Webby 2015

شرکت هواپیمایی دیگری؟ بله شرکتهای هواپیمایی SWISS سایتی فوق العاده غوطه وری ساختند که داستان این است که پرواز با آنها چگونه است - و آنها بیش از حد وظایف خود را انجام دادند تا نادیده گرفته شوند. تصاویر و تصاویر متحرک قوی ، کاربر را به بخشهای مختلف سایت معرفی می کند که دارای اطلاعاتی فراتر از میزان فروش و بازاریابی معمول است.

  • امیر امیری

طراحی سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی