سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

10 نکته قابل اجرا در مورد بازاریابی محتوای بازاریابان دیجیتال

امیر امیری | يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۷:۵۳ ب.ظ

 

بازاریابی محتوا به طور چشمگیری در حال افزایش است و اکنون بیش از 500 میلیون وبلاگ در اینترنت وجود دارد (1.6 میلیارد وب سایت ، اما تنها نیم میلیارد وبلاگ به عنوان وبلاگ شناخته می شوند). مانند هر کانال عالی بازاریابی ، بازاریابی محتوا نیز اشباع شده است و نسبت به ده سال پیش در سال 2019 تأثیر کمتری دارد.

پس آیا ما باید الان تسلیم شویم؟ خوب ، اگر از بازاریابی محتوا استفاده نکنید ، نه تنها بسیاری از پیشروها را از دست خواهید داد ، بلکه توسط مسابقه ای که می داند چگونه از آن به طور مverageثر استفاده کند ، بلعیده خواهید شد.

حتی اگر مدت زمان تولید کارخانه های تولید محتوا گذشته است ، روش های بسیار ارزشمند دیگری برای استفاده از بازاریابی محتوا وجود دارد. ما قصد داریم برخی از نکات درونی را به شما ارائه دهیم که نه تنها اثبات می کند بازاریابی محتوا همچنان م worksثر است ، بلکه همچنان یکی از قوی ترین استراتژی ها برای هدایت تبدیل ها است.

خطاهای گرامری را بررسی کنید

اگر قادر به هجی نویسی باشید (به خصوص با غلط املایی در هر پلتفرم از Word و Google Docs به WordPress) نه تنها به نظر مشتریان بالقوه خود کمی احمقانه نگاه می کنید ، بلکه ممکن است در رتبه بندی نیز افت داشته باشید. Google می خواهد نتایج معتبری ارائه دهد و هیچ چیزی باعث نمی شود که شما معتبرتر از داشتن غلط املایی و اشتباهات دستوری در کل محتوای خود باشید.

مطالب مرتبط و قابل اقدام را بنویسید

برای اینکه یک بازاریاب و صاحب مشاغل عالی باشید ، ابتدا باید مشتری خود را درک کنید. صرف نظر از جایگاهی که در آن قرار دارید ، باید مشکلات مشتری و نقاط درد مانند پشت دست خود را بدانید.

و برای ایجاد واقعی محتوای مربوط به نقطه درد مشتری خود ، از عملی بودن آن اطمینان حاصل کنید. آیا مراحل و ابزارهای خاصی را که لازم دارند به آنها می دهید؟ آیا می توانید این محتوا را بردارید و مراحل را تکرار کنید؟ اگر فکر نمی کنید بتوانید توصیه های مقاله را انجام دهید ، هنوز آن را به پایان نرسانده اید.

اهداف بازاریابی محتوا را توسعه دهید

یک آمار تکان دهنده از مطالعه انجام شده توسط CoSchedule نشان می دهد که 26٪ از بازاریابان حتی هدف بازاریابی ندارند. از کسانی که چنین کاری انجام می دهند ، فقط نیمی از آنها اغلب اهداف خود را برآورده می کنند.

نوح کاگان از AppSumo اغلب در مورد داشتن یک هدف شرکت صحبت می کند. بنابراین قبل از اتمام هر کاری در طول روز ، او می پرسد: "آیا این وظیفه ما را به هدف شرکت ما نزدیک می کند؟" اگر پاسخ منفی است ، این کار را نکنید.

از طریق محتوای خود ارزش رایگان ارائه دهید

آیا می دانید بیشترین مصرف کنندگان امروز چه می خواهند؟ آنها می خواهند کلمه "رایگان" را بشنوند. به این فکر کنید که چگونه بسیاری از دوستان شما دوست دارند در مورد معامله عالی که اخیراً به دست آورده اند لاف بزنند. در مورد مشتریان شما نیز همین طور است. در حالی که بیشتر بازاریابان و مارک ها در ازای آن پول می خواهند ، شما می توانید ابزارهای رایگان و اطلاعات با کیفیت بالا برای ساختن برند خود ارائه دهید.

از محتوا برای هدایت هدایا به کانال فروش خود استفاده کنید

بازاریابی محتوا یکی از مهمترین جنبه های یک قیف فروش است. از جذب مشتری به آن مرحله ابتدایی (TOFU) با محتوای محتوای خاص گرفته تا وادار کردن آنها به کلیک بر روی دکمه "خرید" در صفحه فروش ، محتوا همه چیز است.

توجه داشته باشید که محتوای طولانی تر عملکرد بهتری دارد

احتمالاً قبلاً این را شنیده اید ، اما آنچه ممکن است نشنیده باشید این است که رتبه بندی بالاتر باعث افزایش نرخ تبدیل نیز می شود. یک مطالعه در مورد Quicksprout نشان داد که وقتی A / B صفحات فرود را آزمایش می کنند ، صفحات طولانی تر نه تنها عملکرد بهتری دارند ، بلکه دارای لیدهای واجد شرایط تری نیز هستند.

مخاطب هدف خود را بشناسید (و خریدار شخص)

هر کمپین بازاریابی ، خواه بازاریابی محتوا ، بازاریابی اجتماعی یا بازاریابی موتور جستجو باشد ، باید به سمت مخاطبان خاص هدایت شود. اگرچه ممکن است آرزو داشته باشید که تک تک افراد جهان مشتری ایده آل شما باشند ، اما به ندرت چنین است. مطمئن شوید که می فهمید برای چه کسانی محتوا ایجاد می کنید - و قبل از اینکه بخواهید چیزی را بفروشید ، این موضوع را کشف کنید.

با ارسال مهمان پیوندهای اقتدار را بدست آورید

ارسال مهمان راهی شگفت انگیز برای آشنایی بیشتر افراد با برند شما است. در مورد آن فکر کنید اگر دوست شما بیل شما را با دوستش سالی آشنا کند ، دیگر با سالی کاملاً غریبه اید. او احتمالاً صرفاً بر اساس این واقعیت که دوست بیل هستید ، درباره شما فرضیه های زیادی خواهد برد.

تمام عناوین خود را بهینه کنید

اما اگر هرگز کسی را وادار نکنید تا عناوین خود را به سمت پست کلیک کند ، مهم نیست که محتوای شما عالی باشد.

نرخ کلیک (CTR) یک عامل رتبه بندی مستقیم است. اگر Google متوجه شود که افراد روی آن کلیک نمی کنند ، کاهش رتبه بندی را مشاهده خواهید کرد. بخاطر داشته باشید که باید قبل از موتورهای جستجو ، قصد کاربر را بهینه سازی کنید. در حالی که خوب است کلمه کلیدی اصلی خود را در عنوان قرار دهید ، بیش از حد بهینه نکنید.

محتوای اختصاصی را به لیست ایمیل خود ارائه دهید

با ROI 4400٪ ، ایمیل همچنان یکی از قدرتمندترین کانالهای بازاریابی است که باید از آن استفاده کنید ، زیرا افرادی که در لیست شما هستند از قبل طرفدار شما هستند.

اگر قبلاً محتوای اختصاصی به مشترکان خود ارائه نمی دهید ، دیگر این کار را از دست می دهید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی