سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

Submariners رولکس دست دوم: راهنمای خرید نهایی

امیر امیری | يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۴۹ ب.ظ

 

رولکس یک برند لوکس است که دارای کاتالوگ گسترده ای از ساعت ها است. از Rolex Datejust گرفته تا Rolex Oyster Perpetual ، این افسانه ساعت سازی از ابتدا همیشه یک پیشگام بوده است. یکی از معروف ترین مجموعه های آنها Rolex Submariner است.

در این مقاله به این ساعت نمادین ، ​​امتیازات خرید یک مدل قبلی و نکاتی برای راهنمایی شما در خرید رولکس ساب مارینر دست دوم پرداخته خواهد شد.

 

تاریخچه مختصر رولکس

همه چیز از آنجا آغاز شد که هانس ویلدورف شرکت پخش ساعت خود را در سال 1905 تأسیس کرد. آرزوی او ایجاد یک ساعت مچی زیبا و قابل اعتماد بود. ویلزدورف با تولید ساعتهایی که می توان روی مچ دست پوشاند و با حرکات پیچیده سوئیسی تأمین می شود ، این رویا را به واقعیت تبدیل کرد. از آن زمان ، رولکس همچنان از طریق نوآوری و خلاقیت مداوم به تغییر صنعت ساعت ادامه داد.

در سال 1926 ، رولکس اولین ساعت مچی ضد آب را به نام صدف ایجاد کرد. ساعت رولکس اویستر توسط مرسدس Glitze به عنوان همراه خود در طی 10 ساعت شنا در کانال انگلیس انتخاب شد. این ترفند قابلیت اطمینان و مهارت صدف را ثابت کرده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. با این حال ، ماجراجویی صدف در اینجا متوقف نشد. در سال 1933 ، اعضای خدمه هنگام پرواز خود بر فراز اورست از ساعت رولکس اویستر استفاده کردند. قرار گرفتن مداوم در شرایط شدید به شهرت رولکس به عنوان یک مارک معتبر ساعت ورزشی کمک زیادی کرده است.

همه چیز در مورد Rolex Submariner

در سال 1953 ، رولکس Submariner به جهانیان معرفی شد. این ساعت اولین ساعت غواص است که دارای مقاومت در برابر آب تا 100 متر است. به دلیل قابلیت اطمینان آن هم در خشکی و هم در زیر آب ، این مکان برای بسیاری از علاقه مندان به ورزش های آبی به جام مقدس تبدیل شده است. در این مرحله ، رولکس دیگر نیازی به اثبات چیزی نداشت ، اما Submariner هنوز در حال آزمایش بود (در واقع چندین بار). به عنوان مثال ، در سال 1960 ، ژاک پیکارد و دن والش به داخل اقیانوس داخل زیردریایی تریست رفتند. این یک اکتشاف برای رسیدن به چلنجر عمیق واقع در سنگر ماریانا بود که به عنوان عمیق ترین قسمت اقیانوس نیز شناخته می شود.

olex Submariner: 5 انتخاب برتر ما

اکنون که درباره Rolex Submariner اطلاعات بیشتری کسب کردیم ، در اینجا 5 گزینه برتر ما ذکر شده است.

رولکس ساب مارینر 5513

Rolex Submariner 5513 یکی از محبوب ترین مدل ها در این مجموعه است. این هواپیما رسما در سال 1962 به فضا پرتاب شد و از آن زمان تاکنون به یکی از پرطرفدارترین زیردریایی ها تبدیل شده است. از آن ظاهر لوکس و قوی برخوردار است که در بسیاری از ساعت های یک مجموعه دیده می شود. این کیف در یک کیف 40 میلی متری صدف با دستبند استیل ضد زنگ و حاشیه یک جهته عرضه می شود.

رولکس ساب مارینر 116610LV

Rolex Submariner 116610LV 2010 که با نام Rolex Hulk نیز شناخته می شود ، شاید چشم نوازترین ساعت در خط Submariner باشد. حرف LV در انتهای شماره مرجع آن مخفف "top glass" است که به قاب سبز ترجمه می شود. این مدل اغلب به دلیل رنگ آمیزی مشابه با رولکس کرمیت 2003 ، نمادی از پنجاهمین سال ساب ماررینر مرتبط است. ساعت Rolex Submarine 116610LV دارای یک کیف 40 میلیمتری از جنس استنلس استیل است که با یک دستبند در همان ماده جفت شده است.

رولکس ساب مارینر 6538

اکنون ، این ساعت مخصوص جویندگان هیجان در آن مکان است. Rolex Submariner 6538 ، لقب Bond Submariner ، اتفاقاً نماد Rolex است که در فیلم های 007 (جمع) ظاهر شده است. این یک مدل بسیار قدرتمند و در عین حال پیچیده است ، که آن را به یک ساعت مناسب برای خود جیمز باند تبدیل می کند. این کیف در یک کیف 38 میلی متری صدف دار با یک حاشیه چرخان سیاه وجود دارد.

رولکس ساب مارینر 116610LN

اگر هنوز متوجه نشده اید ، رولکس ساب مارینر 116610LN از همان خانواده رولکس هالک است. با این حال ، آخرین حروف شماره مرجع آن "Lunette noir" است که به معنی لبه سیاه است. این مدل بسیار کلاسیک است و ظاهری ناهموار دارد و آن را به یک کفش عالی مردانه Submariner تبدیل کرده است. این ساعت در سال 2010 به بازار عرضه شد و دارای یک کیف 40 میلیمتری از جنس استنلس استیل با یک دستبند از همان ماده است.

رولکس Submariner 6200

سرانجام ، ما Rolex Submariner 6200 اصلی را در اختیار داریم. این مدل به عنوان اولین Submariner عرضه شده در دهه 1950 شناخته می شود. رایج ترین ویژگی آن تاج نسبتاً بزرگ آن با قطر 8 میلی متر است. این ساعت یکی از محبوب ترین ساعتهای رولکس است زیرا این محصول نیاکان بسیاری از زیر دریایی ها است که پس از آن به وجود آمده اند. در یک کیف و دستبند استیل ضدزنگ ساخته شده است. صفحه سیاه آن از یک طرح آنالوگ شامل اعداد عربی ، نشانگرهای مخلوط شکل و عقربه های مرسدس پیروی می کند.

  • امیر امیری

رولکس

ساعت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی