ویژگی های محتوای ویدئویی SAMM
آنها پیشرو بازار ادارات تجاری و فضاهای مشاغل خرده فروشی هستند و سالهاست که منطقه بر تجربه و حرفه ای بودن آنها تکیه کرده است.
با این حال ، SAMM به یک وب سایت جدید و یک استراتژی جذاب رسانه های اجتماعی نیاز داشت که این را نشان دهد ، بنابراین آنها به جزیره Sage تکیه کردند.
چالش
از آنجا که مالک ، استیو اندرسون ، سالها در این تجارت فعالیت می کرد و یکی از محصولات اصلی ویلمینگتون بود ، شهرت او در حال حاضر به خوبی ثابت شده بود.
با استفاده از آن شتاب ، ما یک استراتژی رسانه های اجتماعی ایجاد کردیم که شهرت ، تخصص و پیشرفت سریع پروژه های او را نشان می داد.
راه حل
علاوه بر یک وب سایت بازسازی شده و یک استراتژی ثابت رسانه های اجتماعی ، ما می خواستیم پیشرفت پروژه های آینده SAMM را از طریق جادوی ویدئو برجسته کنیم.
از آنجا که روند ساخت و ساز به سرعت تکامل می یابد و به نظر می رسد تغییرات مهمی یک شبه اتفاق می افتد ، ما یک استراتژی ویدئویی را برای آگاه نگه داشتن پیروان ویژگی های SAMM پیاده سازی کردیم.
فیلم های بدون سرنشین و ویدئوهای زنده ضبط شده توسط جزایر Sage ، رهبری SAMM Properties و کیفیت کار ساختمانی در ایستگاه بردلی کریک را نشان می دهد. ما بر جزئیات اساسی فرایند ساختمان و پیشرفت شگفت انگیزی که روزانه اتفاق می افتاد تمرکز کردیم.
ویدئو به برند آنها احساسی معتبر و قابل ارتباط داد و منجر به قرابت برند شد - رابطه آرزو بین کسب و کار آنها و پایگاه مشتری فعلی و بالقوه آن. همچنین یک ابزار ارتباطی عالی برای به روز رسانی داخلی و خارجی بود.
نتیجه
نتیجه نهایی یک پلت فرم قوی ، جذاب و از نظر بصری رسانه های اجتماعی است. از آنجا که این پلتفرم ها به عنوان درگاهی برای SAMM Properties عمل می کنند ، ماموریت و انرژی آن لازم است در این فیلم ها ضبط و به مخاطبان منتقل شود.
آیا می خواهید خودتان ببینید؟ صفحه فیس بوک SAMM Properties را کاوش کنید و تعدادی از ویدیوهایی را که ایجاد کرده ایم مشاهده کنید.
- ۰۰/۰۵/۱۱