سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

بهترین ابزارهای گوگل برای سایت

امیر امیری | يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۱۰ ب.ظ

Google Search Central: کنسول جستجوی Google

Google Search Central (که قبلاً به عنوان Google Webmasters شناخته می شد) دارای تعدادی ابزار است که به شما کمک می کند در SERP ها برای اصطلاحات و عبارات جستجوی مخاطب مورد نظر خود ظاهر شوید.

اگر یک فرد تجاری یا بازاریاب هستید ، Search Central شما را راهنمایی می کند تا از Google Search Console برای کمک به سئو و تحلیل وب سایت خود استفاده کنید. کنسول جستجوی Google وب سایت شما را کنترل ، اشکال زدایی و بهینه می کند - و هیچ دانش کدگذاری لازم نیست.

در اینجا چند نمونه از عناصر وب سایت وجود دارد که Google Search Console به شما آموزش می دهد و به شما در بهینه سازی کمک می کند.

    کلمات کلیدی که در حال حاضر در وب سایت شما رتبه بندی می شوند.
    خطاهای خزشی که در وب سایت شما وجود دارد.
    موبایل دوستی وب سایت شما.
    تعداد صفحات وب شما در فهرست Google (اگر در فهرست Google نیستند ، می توانید از ابزار بازرسی URL ابزار برای ارائه صفحه ای برای نمایه سازی استفاده کنید).
    معیارهای مربوط به وب سایت که برای شما بیشترین اهمیت را دارند از جمله کلیک ، نمایش ، میانگین نرخ کلیک (CTR) و موقعیت متوسط.

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

اگرچه Google Analytics نسخه پولی دارد ، نسخه رایگان این محصول می تواند به شما در مدیریت SEO وب سایت خود کمک کند - این امر به ویژه اگر Google Analytics و Google Search Console را جفت کنید. با انجام این کار ، تمام داده های SEO وب سایت شما به صورت مرکزی قرار گرفته و گردآوری می شود ، و می توانید با استفاده از کوئری ها ، کلمات کلیدی و عباراتی را که می خواهید وب سایت و صفحات وب شما برای آنها رتبه بندی کند ، زمینه های بهبود را شناسایی کنید.

روش های دیگری که می توانید از نسخه رایگان Google Analytics برای درک و بهبود سئو سایت خود استفاده کنید:

    برای از بین بردن ترافیکی که احتمال تخریب گزارش های جستجوگرها مانند مراجعه کنندگان جعلی (که ترافیک جعلی را به وب سایت شما می آورد) ، ترافیک هرزنامه را حذف کنید - یا ترافیک ارجاع خود را فیلتر کنید -.
    ترافیک وب سایت ارگانیک و غیر ارگانیک را مقایسه کنید.
    مشخص کنید کدام یک از صفحات وب شما بیشترین بازدید را داشته است تا بتوانید بفهمید برای بهبود سئو در این صفحات چه کاری می توانید انجام دهید.
    برای تعیین معیارهای تعامل در هر صفحه وب ، تعامل برای فهرست ها و صفحات وب سایت خود ، معیارهای خروج از صفحه و همچنین کسب ، رفتار و تبدیل صفحات فرود ، از گزارش های محتوای سایت استفاده کنید.
    ویژگی «کمکهای تبدیل شده» گزارش چند کانال را مرور کنید تا مشخص کنید کدام یک از کانالهای شما - که به عنوان منابع ترافیک شما تعریف می شوند ، مانند سایتهای ارجاع یا جستجوی پرداختی و ارگانیک - منجر به بیشترین فروش یا تبدیل و ارزش آن فروش و تبدیل برای کسب و کار شما.

  • امیر امیری

سئو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی