سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

8 استراتژی تولید B2B برای افزایش تقاضا

امیر امیری | يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۲۲ ب.ظ

 

وقتی امروز فید LinkedIn خود را بررسی کردم ، چه چیزی پیدا کردم؟ یک ویدئوی شگفت آور سرگرم کننده توسط یک شرکت نرم افزاری بازاریابی تجزیه و تحلیل که یک گزارش تحقیقاتی جدید ارائه می دهد ، مورد استقبال من قرار گرفت. از آنجا که به نظر جالب می رسید ، آن را بارگیری کردم. اما این شرکت فقط گزارشی را که من خواسته بودم تحویل نداد. آنها همچنین تعدادی گزارش تعارفی به اشتراک گذاشتند. این یک نمونه عالی از بازاریابی تولید تقاضای B2B در عمل است.

علاوه بر این ، آنها من را به یک وبینار آینده دعوت کردند که دارای یک دنباله در فضای تجزیه و تحلیل است. خوب!

وقتی به دنبال هر چیز مرتبط با آن در Google می گشتم نمی توانستم به لیست های زیاد آنها توجه کنم. من وقتی ابزار رایگان آنها را برای برخی از اطلاعات سریع داده پیدا کردم ، گیر افتادم.

می توانید ببینید این کجا می رود.

ممکن است امروز نرم افزار آنها را خریداری نکنم. اما ، دفعه دیگر تصور کنید که من برای کمک به کشف بینش جدید از داده های بازاریابی دیجیتال ، نرم افزار تجزیه و تحلیل اضافی خریداری می کنم. آیا فکر می کنید آنها سر ذهن خواهند بود؟ کاملا.

تولید تقاضای B2B یک نیروگاه بازاریابی است که باعث ایجاد آگاهی از برند ، افزایش بازدید از وب سایت و ایجاد مزایای جدید می شود. این پادزهر سیلوها بین تیم های فروش و بازاریابی است. بنابراین ، اگر می خواهید خط لوله ای کامل و سالم از مشتریان احتمالی ایجاد کنید ، دقیقاً همان چیزی است که شرکت B2B شما به آن نیاز دارد.

استراتژی های تولید تقاضای B2B

ما لیست 15 ایده برتر تولید تقاضای b2b را برای کمک به شما در پر کردن کانال فروش خود ، شکسته ایم.

1. وبلاگ نویسی

پست های وبلاگ پر از اطلاعات مفید و متفکرانه که به نقاط درد مخاطب توجه می کنند و علایق آنها را تغذیه می کنند ، سنگ بنای آگاهی بلند مدت و ایجاد قرابت است. وبلاگ نویسی یکی از محبوب ترین اشکال بازاریابی محتوا برای دستیابی به دید آنلاین ، جذب ترافیک مربوطه ، تعامل با مخاطبان و راهنمایی آنها برای بارگیری محتوای مربوطه ، ثبت نام در وبینارها یا گام بعدی در یادگیری بیشتر است.

2. محتوای قابل بارگیری

تحقیقات اصلی یک استراتژی بازاریابی محتوای بسیار کارآمد برای جلب توجه رسانه ها ، گسترش دسترسی ، ایجاد اشتراک آنلاین و افزایش بازدید از سایت شما است.

اما ، بسیاری از روشهای بازاریابی محتوای B2B دیگر وجود دارد که بازدید کنندگان سایت را متقاعد می کند ایمیل خود را تحویل دهند. به عنوان مثال ، شما می توانید راهنماها ، مقالات سفید ، کتابهای الکترونیکی ، سخنرانی ها ، جعبه ابزارها ، الگوها ، پرونده های کش رفتن ، اینفوگرافیک ها و لیست چک ها را تهیه کنید. از آنجا می توانید دنباله های اتوماسیون بازاریابی را برای حفظ نقاط تماس و تعامل راه اندازی کنید.

3. رویدادهای زنده (و موارد مجازی نیز)

رویدادهای حضوری به خودی های صنعت مکانی می دهد که بتوانند شبکه شوند ، دانش روز را بیاموزند و از متخصصان حوزه خود بشنوند. بنابراین ، شرکت شما می تواند با شرکت در رویدادهای صنعت یا حتی پرتاب رویدادهای مارک دار خود ، روابط حیاتی ایجاد کند.

کیفیت تجربی کنفرانس ها به برند شما این فرصت را می دهد تا با نمایش در این نوع رویدادها واقعاً خلاقانه عمل کند. دستگاه های غول پیکر gumball ، مبل های بزرگ ، ساعت های خوش ، کوکی های شکلات خانگی ، قرعه کشی ، بازی های تعاملی iPad ، فیلم های خیره کننده ، Connect 4 به اندازه انسان تنها برخی از ایده های بالقوه ای است که می توانید برای جلب توجه و جلب توجه به غرفه خود ارائه دهید. آغاز شده.

با شیوع COVID-19 ، می توانید رویکردهای خلاقانه ای را در رویدادهای مجازی نیز در پیش بگیرید. به آنچه دیجیتال خوب کار می کند ، مانند ویدئو ، ابزار دیجیتال و الگوها متکی باشید.
مردی برای نشان دادن بازاریابی ABM دارت می اندازد

4. ABM

بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM) در یک بخش مخاطب با محدودیت تعریف شده صفر می کند و چندین کانال بازاریابی ، تاکتیک ها و تلاش هایی را که همه در آن بخش متمرکز شده اند ، هماهنگ می کند. اگرچه هنوز در تلاش برای تقویت تقاضا با ABM هستید ، اما با استفاده از روش خود ، صنعت و شرکتهای مشخصی (و بعضاً خود افراد) را که می خواهید آنها را هدف قرار دهید ، مشخص می کنید.

یک کمپین ABM ممکن است شامل تبلیغات از طریق ایمیل مارکتینگ ، محتوا ، تبلیغات LinkedIn ، InMail و پست الکترونیکی مستقیم ، همراه با محتوای سفارشی باشد. همچنین ممکن است مخاطبان خود را برای تأثیرگذاری بیشتر به صفحات فرود شخصی سازی هدایت کنید.

5. وبینارها

رهبری صنعت فکر را در صنعت خود ایجاد کنید و با وبینارها گزینه های انتخاب خود را تقویت کنید. از آنجا که بسیاری از اهداف مشابه رویدادهای زنده را به انجام می رسانند ، اگر مخاطبان شما هنوز از اجتماعات اجتماعی در دنیای پس از قرنطینه مراقب باشند ، وبینارها جایگزین خوبی خواهند شد. به علاوه ، چگونه دیگر می توان با بازاریابی B2B خود 30+ دقیقه از وقت مخاطبان خود را واقعاً تأمین کرد؟

محتوای وبینار می تواند به مخاطبان شما از طریق نکات دردناک رایج در صنعت کمک کند و یا در مورد یک محصول جدید اطلاعات کسب کند. برای تأثیرگذاری بیشتر ، با ارائه دهندگان راه حل های مکمل و تأثیرگذارهای صنعت مصاحبه کنید. با این کار همه تلاش کم و بدون تلاش اضافی به همه دسترسی می یابند.

6. پادکست ها

مشابه وبینارها ، پادکست می تواند به طور مداوم و برای 30 دقیقه بیش از یک بار توجه مخاطب را به خود جلب کند ، فقط با قالبی که در آن مخاطبان از قبل آماده هستند تا این مقدار زمان را برای تنظیم آن صرف کنند.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی