سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

Rand Fishkin’s View of the Evolution of SEO

امیر امیری | يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۳۳ ب.ظ

 

با میزبان بن همراه شوید زیرا او یک سری مکالمات پیرامون SEO را با رند فیشکین ، بنیانگذار و مدیرعامل SparkToro آغاز می کند. آنها با هم در مورد تحول SEO و بازاریابی جستجو از دیدگاه Rank Fishkin بحث می کنند.

رند و بن به مبحث بازاریابی جستجو و نحوه تفسیر آن توسط بازاریاب دیجیتال می پردازند. رند در مورد آغاز کار خود و اینکه امروز SEO در کجاست صحبت می کند. او درباره برخی از بزرگترین تغییراتی که در بازاریابی دیجیتال دیده است ، صحبت می کند. در حالی که بسیاری از شرکت ها در حال حاضر SEO را به عنوان یک کانال بازاریابی ایجاد کرده اند و بسیاری آن را به عنوان یکی از پنج کانال مهم معرفی می کنند. 10 سال پیش چنین نبود.

SEO ها به طور مداوم بر روی بهینه سازی موتور جستجو تمرکز کرده اند. اگرچه SEO در گذشته در پس زمینه بازاریابی باقی می ماند ، اما اکنون می توان گفت که جلو و مرکز آن است. در طول سال ها ، به آرامی به تمام جنبه های بازاریابی ، به ویژه برای نرخ مکالمه و بازدید وب سایت ، نفوذ کرده است. رند بحث می کند که این یک نقطه اوج نیست که باعث می شود SEO مورد علاقه قرار بگیرد ، بلکه یک سری موارد است.

یکی از مواردی که برای شروع سئو می تواند تبلیغات باشد. از سال 1940 شرکت ها خود را برای رشد تبلیغ کردند. با گذشت سالها ، این امر رایجتر شده و موردی برای سرمایه گذاری است.

  • امیر امیری

سئو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی