سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

انواع خواص زنجبیل

امیر امیری | سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹، ۰۷:۱۵ ب.ظ

ریشه‌ی تازه‌ی زنجبیل دارنده تراز فرنگی خاکستری رنگ است , و رنگ گوشته‌ی داخلی آن , بسته به گونه‌های گوناگون , میتواند صدفی , شیری , یا این که رنگ زرد مایل به سبز باشد . ریشه‌های مضاعف رسیده‌ی زنجبیل عموما دارنده رگه‌هایی از فیبر می‌باشند که تا راءس آن توسعه می یابند . 

با سرطان نبرد میکند . 

شما متوجه خواهید شد که بعضی از سرطان‌ها وجود دارا هستند که اثبات شده است , زنجبیل تا حد متعددی بر مقابل آن‌ها جنگ می کند , اعم از سرطان تخمدان . 

بازدارنده پیدایش آلزایمر می گردد . 

در شرایطی‌که آلزایمر در خانواده‌ی شما می باشد , یا این که تنها نگران می‌باشید که دچار به‌این بیماری ناتوان‌کننده گردید , بایستی زنجبیل بیش‌تری در برنامه‌ی غذایی و معاش روزمره‌تان بگنجانید . طبق پژوهش ها , یک کدام از خاصیت زنجبیل این است که به کاهش سرعت کم شدن سلول‌های مغزی که غالبا یک پیش‌ماده برای آلزایمر می‌باشند , یاری می نماید . 


ترشح بزاق را ارتقاء می دهد . 

یک عدد دیگر از خاصیت زنجبیل , ارتقا اندازه بزاق در دهن است . یکسری موش از روش تزریق , در حین یک جلسه‌ی آزمایشی زنجبیل اخذ کردند . 

به التیام درد یاری می نماید . 

از سایر خاصیت زنجبیل , تاثیری است که روی درد دارااست . برای ثابت این تاثیر آغاز یک محرک به وسیله پژوهشگران به پنجه‌ی موش‌ها تزریق شد . تزریق هم زمان زنجبیل بازدارنده از این شد که درد و مشقت ناشی از سم بروز نماید . 

سبب تحریک اشتها می شود . 

زنجبیل می تواند کمکی باشد برای اشخاصی که دستگاه گوارش ضعیف دارا‌هستند و می خواهند یک سیستم هضم زیاد قدرتمند برای هضم وعده غذایی که میخورند , داشته باشند . هضم غلط مواد غذایی منجر میگردد که آن ها در دستگاه گوارش تخمیر شوند , و احتمال دارد به بیش تر وزن سبب شوند . 

به از دست دادن چربی یاری می‌نماید . 

از دست دادن وزن فقط یکی‌از چیزهای زیاد مثبتی است که میتوانید برای تندرست کلی خودتان انجام دهید , و یک کدام از خاصیت زنجبیل این است که میتواند نقشی لازم درین پروسه ایفا نماید . استدلال با اهمیت چنین تاثیری کارایی زنجبیل تحت عنوان یک کامل کننده غذایی است , مخصوصا این‌که به شما اطمینان میدهد وزنی که از دست می‌دهید , از چربی است و شما وزن کلی‌تان را از دست نخواهید بخشید و بدن‌تان در گیر کم‌آبی نخواهد شد . 

خستگی عضله ها را کاهش میدهد . 

خستگی ماهیچه‌ها پس از تمرین با وزنه به گونه‌ای است که زنجبیل قادر است شایسته ترین معالجه برای آن باشد . این به آن معنا است که عضلات‌تان زودتر بهبود مییابند و شما‌را توانمند میسازند که در روزهایی که تمرین ندارید , تمرینات کاردیو انجام بدهید . 

به مدیر تراز قند خون یاری می کند . 

پژوهش ها بیرون از استرالیا نشان میدهند که زنجبیل می تواند به زیر در دست گرفتن نگه داشتن تراز قند خون یاری دهد . این دستور حقیقتا اصلی است به این دلیل‌که که‌این مقادیر اثر بدون واسطه بر ارتقاء وزن و کاهش وزن دارا‌هستند , و همینطور با میزان کسل بودن شما درطول روز رابطه دارا‌هستند . 

به بهبود بیماری حرکت یاری مینماید . 

زنجبیل مدام تحت عنوان یک معالجه ارگانیک برای بیماری جنبش ( بیماری مسافرت ) به کار گیری شده است به این دلیل‌که به رفع موقعیت تهوع امداد میکند . قدرتمندترین موقعیت این معالجه هنگامی است که تحت عنوان یک بازدارنده علیه بیماری حرکت برای سفر آبی به کار گیری می گردد . 

بازدارنده سوزش سر دل می گردد . 

این گیاه قادر است بازدارنده از رجوع اسید به مری شود و براین اساس بازدارنده پیدایش سوزش سر دل می شود . اسید مازاد که سبب به‌این موقعیت می گردد را می‌توان با خاصیت زنجبیل خنثی کرد . جنبه‌ی عالی روایت این واقعیت است که زنجبیل زیاد کارآمدتر از داروهایی است که سوای نسخه‌ی دکتر معالج فروخته میگردند . 

سینوس‌ها را تمیز میکند . 

در‌حالتی که شما درپی التیام سینوس می باشید و هیچ تمایلی به مصرف داروهایی که فارغ از نسخه‌ی پزشک معالج فروخته میگردند , ندارید , به زنجبیل روی بیاورید . 

نفس‌تان را نو نگه میدارد . 

مغایر دیگر مواد غذایی مثل سیر , زنجبیل می تواند به جدید نگه داشتن نفس‌تان یاری دهد . چنانچه زنجبیل را در آخر خوراک مصرف فرمائید , میتواند سبب شود که در محفظه دهان‌تان حس طهارت داشته باشید . 

سیستم ایمنی تن را تقویت می نماید . 

یک سیستم ایمنی خوب تر به‌این مفهوم است که شما کم‌تر بیمار خواهید شد , در شرایطی‌که مریض گردید با سرعت بیش‌تری بهبود خواهید یافت , و چه بسا چنانچه کسی که دیگری در بین اطرافیان‌تان علائمی از یک بیماری را پیدایش دهد , شما قادرخواهید بود که سلامت و تندرست بمانید . 

در قبال اشعه از شما نگهداری می نماید . 

امید داریم که‌این هیچوقت یک مسئله نگران‌کننده درخصوص خودتان نباشد , البته باز نیز با اهمیت است که‌این نکته را ادراک کنیم , چرا‌که در صورتی جنگ حادثه بیفتد , به دردمان خواهد خورد . به افرادی که نزدیک منطقه‌ی فوکوشیما , محل چهره دادن آن فاجعه , معاش می کنند , توصیه‌ی اکید شده است که مصرف زنجبیل خویش را ارتقا بدهند . 

به کاهش وزن امداد میکند 

در شرایطی‌که میخواهید وزن‌تان را کاهش دهید , خوب تر است بدانید ریشه‌ی زنجبیل می تواند یاری بزرگی به شما بکند , چون در روند کاهش وزن نقش اصلی ایفا مینماید . گفته میشود , زنجبیل یکی بزرگ‌ترین چربی‌سوزهای وجود دارد .

  • امیر امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی