سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

دستبند سلامتی 4 نسخه چینی

امیر امیری | سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۰۷:۱۲ ب.ظ

هر ساله ، شیائومی در حالی که افزایش قیمت ها را به حداقل ممکن می رساند ، ویژگی های بیشتری به مجموعه Mi Band خود اضافه می کند.شیائومی محصولات بسیار خوبی تولید می کند که هزینه آنها حتی یک تن هم نیست.Mi Band 4 ممکن است محصولی باشد که بهترین انعکاس مانترا با کیفیت و کم هزینه شیائومی را داشته باشد.

آنر بند 5 یا دستبند سلامتی 4


ما به افرادی که در جستجوی یک ردیاب تناسب اندام با هزینه کم هستند توصیه می کنیم Xiaomi Mi Band 5 را بررسی کنند.

قابلیت های دستبند سلامتی 4


بیایید صادقانه بگوییم: هیچ یک از دستگاه های Mi Band شیائومی تا کنون به خوبی طراحی شده ترین فناوری نیستند ، اما Mi Band 4 یک پیشرفت است.هنوز هم با باند سیاه ساده و کیس بی ادعایی که دارد ، یکی از ردیاب های تناسب اندام با ظاهری عمومی است ، اما به نظر من صفحه نمایش بهبود یافته باعث صرفه جویی در طراحی Mi Band 4 می شود. این یک صفحه نمایش لمسی است ، بنابراین بیشترین پیمایش روی دستگاه خود را از طریق ضربه زدن و کشیدن انجام خواهید داد.برای انتخاب حالت ها یا تنظیمات مختلف ، انگشت خود را به بالا یا پایین بکشید ، برای دسترسی به کنترل های موسیقی از صفحه تماشا به سمت چپ یا راست بکشید یا برای بازگشت از صفحه دیگری به سمت راست بکشید. همچنین می توانید روی دکمه خازنی زیر نمایشگر ضربه بزنید تا برگردد.

مچ بند 4 شیائومی


Xiaomi Mi Band 4 در اکتبر 2019 یک به روزرسانی نرم افزاری دریافت کرد که توانایی تنظیم فاصله زمانی صفحه نمایش سفارشی را بین 5 تا 10 ثانیه به آن اضافه کرد.0.ما نمی توانیم یک تغییر رسمی برای به روز رسانی پیدا کنیم ، اگرچه یک موضوع Reddit گفته است که متن اطلاع رسانی پس از به روزرسانی کوچکتر است.اگر می خواهید آن را برای باند دیگری تعویض کنید ، کیف ردیاب تناسب اندام به راحتی از باند سیلیکون جدا می شود.همچنین بخوانید: بهترین باند های Xiaomi Mi Band 4 که می توانید خریداری کنید

نوتیفیکیشن دستبند سلامتی 4


در طول آزمایش ، من هیچ مشکلی در ارتباط بین Mi Band 4 و Pixel 3 خود مشاهده نکردم.در زیر سنسور ضربان قلب دو پایه کوچک برای شارژ قرار گرفته است.

خرید مچ بند 4 اونجرز


یک یادداشت سریع درباره کابل شارژ: من از آن متنفرم.خبر خوب این است که شما اصلاً مجبور نیستید Mi Band 4 را خیلی وقته شارژ کنید.من 20 روز است که از من استفاده نمی کنم ، اما می توانم به شما بگویم که باتری بسیار خوبی است.من در حال حاضر بعد از شارژ کامل جمعه گذشته با شارژ 70٪ نشسته ام و این بعد از سه بار طولانی است و سنسور ضربان قلب در فواصل 10 دقیقه روشن است.Mi Band 4 تمام نکات اساسی را پیگیری می کند: مراحل برداشته شده ، مسافت طی شده ، کالری سوزانده شده ، ضربان قلب استراحت و فعال و خواب.

اتصال مچ بند 4 به ایفون


این GPS داخلی ندارد ، بنابراین اگر فقط با ردیاب تناسب اندام خود برای دویدن بیرون بروید ، معیارهای فاصله شما بسیار دقیق نخواهد بود.با این حال ، این یک ویژگی GPS متصل به همراه دارد ، بنابراین اگر مشکلی برای آوردن تلفن خود ندارید ، می توانید تمرینات خود را با GPS ردیابی کنید.9.

قابلیت دستبند سلامتی 4


یکی دیگر از مواردی که Mi Band 4 خودنمایی می کند تعداد حالت های تمرین است.این می تواند تمرینات زیر را دنبال کند: تردمیل ، دویدن در فضای باز ، دوچرخه سواری ، پیاده روی ، شنا در استخر و تمرین عمومی "ورزش". همچنین دارای درجه مقاومت در برابر آب 5ATM است.

تنظیمات مچ بند 4


در زمان راه اندازی ، Mi Band 3 قادر به شروع تمرینات از خود گروه نبود ، اما این قابلیت را بعداً بدست آورد.من Mi Band 4 را در چندین بار در فضای باز استفاده کردم و آن را با بند ضربان قلب Garmin Forerunner 245 Music و Wahoo Tickr X مقایسه کردم.شمارش گام و معیارهای سوزانده شده از کالری Mi Band 4 بسیار نزدیک به معیارهای Forerunner 245 Music بود.

فیلم دستبند سلامتی 4


ضبط ضربان قلب - چه در حالت استراحت و چه در حالت فعال - با Mi Band 4 مناسب است.هر سه دستگاه حداکثر ضربان قلب مشابه داشتند ، هرچند Mi Band 4 از نظر میانگین در بالاترین سطح قرار داشت.Mi Band 4 در واقع با کاهش 10 درصدی پوند کار بهتری انجام داد ، اگرچه تقریباً به اندازه مورد نیاز پایین نرفت: Tickr X در حالی که Mi باند فقط به 150 پوند در دقیقه کاهش یافت.

دستبند سلامتی 4 ضد آب است


برای چند دقیقه صاف بود ، با سرعت 18 پوند به بالا پرید و دوباره تا 21 دقیقه پوند صاف شد.شیائومی با نسخه نرم افزار 1.

چگونه ساعت دستبند سلامتی 4 را تنظیم کنیم


این خواب عمیق / سبک و زمان بیداری شما را ردیابی می کند و با مقایسه داده های خود با سایر کاربران Mi Fit ، نمره خواب شما را از 1-100 به شما می دهد.در تمام مدت حضورم در دستگاه ، هیچ مشکلی در زمینه ردیابی خواب مشاهده نکرده ام - به نظر می رسد Mi Band 4 همیشه زمان خواب و بیداری من را به طور دقیق گزارش می کند.برای دستگاهی به این کوچک و ارزان ، شیائومی توانست بسیاری از ویژگی های هوشمند را در Mi Band 4 قرار دهد.همچنین فاقد دستیار هوش مصنوعی شیائومی شیائومی است.

دستیار صوتی دستبند سلامتی 4


اعلان ها فوراً به Mi Band 4 ارسال می شوند.من از این که Xiaomi در برنامه Mi Fit چند گزینه سفارشی سازی را تعجب کرده است متعجب هستم.

می بند 4 تقلبی


حالت شب: پس از غروب آفتاب (یا در زمان دلخواه) ، روشنایی صفحه Mi Band 4 شما کاهش می یابد.مزاحم نشوید: بسیاری از ردیاب های تناسب اندام حالت DND داخلی دارند ، اما Mi Band 4 را می توان حتی بدون وجود تلفن در نزدیکی آن روشن کرد.Mi Band 4 همچنین از صفحه های مختلف ساعت پشتیبانی می کند.

دستبند سلامتی 4 دیجی


به هر یک از خود.همچنین هشدارهای لرزش داخلی ، ویژگی "در صورت عدم استفاده مناسب از آن Mi Band" را پیدا کنید ، آب و هوای دستگاه و همچنین توانایی کنترل موسیقی تلفن های هوشمند از مچ دست وجود دارد.0 برنامه Mi Fit خود را منتشر کرد که درصد باتری را به نمایشگر Mi Band 4 منتقل می کند.

چگونه مچ بند 4 را خاموش کنیم


پیاده روی ، دویدن و شنا فقط برای شروع دستی این نوع فعالیت ها از تلفن شما استفاده می شود.بخش وضعیت جایی است که فعالیتها و اهداف روز جاری را پیدا خواهید کرد.

خرید می بند 4 اونجرز


با ضربه زدن روی کارت فعالیت در برگه وضعیت ، کشیدن انگشت به سمت تمرینات من ، ضربه زدن روی مراحل امروز و سپس سابقه در پایین صفحه ، می توانید به سابقه خود دسترسی پیدا کنید.به عنوان فردی که مدام پیشرفت تمرین را با گذشت زمان بررسی می کند ، این کمی دست و پا گیر است.هنگامی که شما در آنجا هستید ، برنامه Mi Fit تعداد زیادی اطلاعات را نمایش می دهد ، حتی به دلیل فعالیت های کوچک پنج دقیقه ای که در طول روز ثبت می کند.

می بند 4 بررسی


Mi Fit همچنین برای افرادی که می خواهند داده های تناسب اندام خود را با WeRun همگام سازی کنند با WeChat سازگار است.در بیشتر موارد ، برنامه Mi Fit یک پلت فرم تناسب اندام کاملاً گرد و قابل استفاده است (جدا از سهولت بررسی تاریخچه تمرین).

لوازم جانبی دستبند سلامتی 4 دیجی کالا


اینجا جایی است که Xiaomi Mi Band 4 واقعا می درخشد. این یک ردیاب مناسب برای تناسب اندام است ، اگرچه کمی بیشتر از 40 دلار در ایالات متحده گران است.شیائومی همچنین قصد دارد به زودی Xiaomi Mi Band 4C را منتشر کند ، اگرچه احتمالاً یک نام تجاری Realme Band باشد.شیائومی همچنین Mi Band 4 را در هفدهم سپتامبر 2019 در هند راه اندازی کرد و از طریق Mi.

برنامه می بند 4


اگر طرفدار برنامه Mi Fit نیستید ، شاید در عوض چشم به Inspire HR داشته باشید.همچنین ، مجموعه ویژگی های Inspire HR با Mi Band 4 قابل مقایسه است ، بنابراین واقعاً بستگی به این دارد که دوست دارید کدام مارک و اکوسیستم را بخرید.هر ساله ، شیائومی ویژگی های بیشتری به مجموعه Mi Band خود اضافه می کند و افزایش قیمت ها را به حداقل می رساند.Xiaomi Mi Band 4 با نمایشگر بهبود یافته ، پروفایل های ورزشی بیشتر ، خود را به عنوان یکی از بهترین ردیاب های تناسب اندام ارزان سال 2019 معرفی می کند.

تفاوت دستبند سلامتی 4 و 5


اگر آن را بهترین ردیاب تناسب اندام ارزان نامیدید ، نمی دانم با شما بحث می کنم یا نه.

  • امیر امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی