سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

اگر نمی خواهید به کار خود برگردید این کار را باید انجام دهید

امیر امیری | يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۹، ۰۷:۱۲ ب.ظ

بعضی روزها ، بازگشت به کار یک مبارزه واقعی است. آسان است که خود را با یک لیست کارهای بی پایان غرق کنید یا وسوسه شوید توسط رسانه های اجتماعی یا اخباری که فقط یک برگه دورتر است. و می توانیم خود را سریعاً منطقه بندی کرده و کاری را که باید انجام شود به تعویق بیندازیم.

و بیایید با واقعیت ها روبرو شویم - هنگامی که بیش از حد تمرکز حواس را پرت می کنیم ، تقریباً غیرممکن است که دوباره تمرکز کنیم و به خود انگیزه دهیم تا دوباره به کار خود برگردیم.

بنابراین چگونه می توانید دنده ها را عوض کنید و در واقع به کار خود برگردید؟ این پنج استراتژی اثبات شده را برای شروع مجدد و پایان کارهایی که باید انجام دهید امتحان کنید:

یک زمان استراحت محدود کنید

همه ما به وقفه های طبیعی کار احتیاج داریم. اگرچه ممکن است احساس کنیم فقط باید پیش برویم و خود را به ترک کار وادار کنیم ، تحقیقات در واقع نشان می دهد که وقفه های کوتاه مدت می توانند تمرکز را بهبود بخشند ، انرژی را دوباره پر کنند و بهره وری را افزایش دهند.

بنابراین ، به جای اینکه به خود فشار بیاورید تا "به کار خود برگردید" ، یک استراحت عمدی برای سوخت گیری کنید و از زمان خرابی که واقعاً نیاز دارید لذت ببرید.

اما نکته اصلی این است که یک نفس بکشید - یک تنفس. برای اینکه خودتان را در یک استراحت گم نکنید و دیگر هرگز به کار خود برنگردید ، یک تایمر استراحت تنظیم کنید.

وقتی مغز شما می داند که استراحت موقتی است ، به احتمال زیاد مزایای آرامش بخشیدن به استراحت را به حداکثر می رسانید و سعی در تفکر متمرکز درباره چیز جدید ندارید.

چه به مدت 15 دقیقه مکث کنید و چه به مدت 30 دقیقه ناهار را بگیرید ، وقفه با زمان محدود به شما امکان استراحت و جوان شدن می دهد تا با خاموش شدن پیشخوان بتوانید دوباره به آن بازگردید.

  • امیر امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی