سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

بهترین ساعت مچی دنیا

امیر امیری | شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۰۷:۱۱ ب.ظ

شاید هدیه ای بهتر از هدیه ای با ذوق شخصی خوب وجود نداشته باشد. Undone Watches با انگیزه اشتیاق شدید خود به صنعت ساعت ، می خواست ساعت های سفارشی بسازد که واقعاً برای مشتریانشان صحبت می کنند.تعادل بین شخصی سازی و دسترسی ایجاد کنید و آنها توانستند این چشم انداز را برجسته کنند.Undone Watches با تعهد خود به رضایت کامل مشتری ، اولین سفارشی ساز جامع ساعت سفارشی جهان را ایجاد کرده است.

ساعت مچی زنانه بهترین مارک

آنچه که این ساعت را از خاصیت بیشتری برخوردار می کند این است که اولین ساعت تیتانیوم Undone Watches است. این ساعت در برابر 50 متر در برابر آب مقاوم است و توسط کریستال تقویت شده K1 محافظت می شود. دارای شاخص های نقره ای و عقربه های ساعت براق سبز و آبی نازک است ، که خواندن زمان در تاریکی را آسان می کند.این ساعت طراحی عالی دارد ، همچنین بسیار سبک و راحت است.

ساعت مچی auriol

این ساعت عتیقه از معروف ترین ساعت های قرن الهام گرفته شده و با حرکت کرونوگرافی مکانیکی کوارتز هیبریدی ژاپنی کار می کند. مقاومت این ساعت در برابر آب 30 متر است و برای استفاده عادی روزانه مناسب است. شما می توانید از بین سه طرح مختلف دیسک انتخاب کنید که همه آنها شامل دو شماره گیر فرعی هستند.اولین گزینه شماره گیری یک شماره گیری ساده سیاه و خاکستری با اعداد عربی به رنگ کرم و شماره گیری های فرعی است که به صورت افقی قرار گرفته است.برای گزینه دوم ، ما یک شماره گیری سفید با اعداد عربی سیاه ، عناصر قرمز و آبی ، یک مقیاس از راه دور و صفحات زیر شماره گیری شده به صورت عمودی داریم.همچنین می توانید حروف اول تا هشت حرف را به دیسک اضافه کنید.

ساعت مچی brentin

بعد از آن به شما این گزینه داده می شود که از بین چهار رنگ موردی یعنی نقره ای ، مشکی ، طلایی و رزگلد یکی را انتخاب کنید.پس از انجام این کار ، چندین گزینه برای سبک و رنگ ساعت به شما ارائه می شود.البته ، در زیر هر سبک ، گزینه های مختلف رنگ نیز وجود دارد.از طرف دیگر ، انتخاب یک قاب پشتی شیشه ای این گزینه را به شما می دهد که تصویری را به دلخواه خود اضافه کنید.اگر می خواهید ساعت های سفارشی با زیبایی طراحی شده باشند ، دیگر به دنبال این نباشید زیرا Undone Watches شما را تحت پوشش قرار داده است.

ساعت مچی curren

Undone از زمان راه اندازی در سال 2014 ، ساعتهای با سفارش و با کیفیت تولید می کند. از یک تیم کوچک متشکل از سه نفر ، Undone Watches به یک شرکت با 30 چشم انداز خلاق و عقاید فنی ماهر تبدیل شده است.اولین ساعتی که قرار است درباره آن صحبت کنیم در واقع قابل تنظیم نیست ، اما دلیل آن این است که این ساعت ویژه نسخه ویژه از یک مجموعه ممتاز است.این دستگاه بر روی یک حرکت زمان سنج مکانیکی ترکیبی کوارتز فلای بک تأمین شده توسط سیکو کار می کند.

ساعت مچی edifice casio

همچنین می توانید حرف "W" و عبارت "صنایع وین" را بر روی تلفن مشاهده کنید. دارای یک بند چرمی مشکی تمساح است که به خوبی با ویژگی های خاکستری و سیاه ساعت سازگار است.این ساعت عتیقه از معروف ترین ساعت های قرن الهام گرفته شده و با حرکت کرونوگرافی مکانیکی کوارتز هیبریدی ژاپنی کار می کند.این یک قاب 40 میلیمتری در فولاد ضد زنگ 316L و کریستال گنبدی سخت K1 دارد.

ساعت مچی g shock

برای سفارشی سازی ، ابتدا شماره گیری را داریم.اولین گزینه شماره گیری یک شماره گیری ساده سیاه و خاکستری با اعداد عربی به رنگ کرم و شماره گیری های فرعی است که به صورت افقی قرار گرفته است. سرانجام ، یک نسخه کاملا سیاه از شماره گیری دوم با یک نوار سفید وجود دارد. انتخاب شامل حروف اول ، مراحل سفارشی سازی بیشتری مانند قلم ، رنگ قلم و موقعیت روی دیسک را اضافه می کند. در آخر می توانید از بین قاب پشتی یا سخت شیشه ای یکی را انتخاب کنید.

ساعت مچی geneva

در مورد دامنه قیمتی که در آن قرار دارد ، Vintage Killy Watch مرزهای خود را نه تنها از نظر کیفیت بلکه از لحاظ زیبایی نیز پیش می برد. این ساعت نظامی با طراحی شیک که برای استفاده روزمره ایده آل است کارایی بالایی دارد.این ساعت از مکانیزم سیم پیچ اتوماتیک ژاپنی ، کیف فولادی ضد زنگ 316L و لنز پلی کربنات LEXAN بهره می برد.همچنین می توانید حروف اول تا سه حرف را اضافه کنید.

ساعت مچی hublot ارزان

برای قاب ، شما می توانید بین یک قاب سیاه استریل یا یک قاب شیب دار ، که یک ستون پرنعمت در رنگ های سبز ، سیاه یا سرمه ای است ، انتخاب کنید. می توانید از بین یک انیمیشن با شماره گیری تاریخ سفید یا یک انیمیشن با شماره گیری تاریخ سیاه انتخاب کنید.پنجره تاریخ بین 4 صبح تا 5 صبح گره خورده است.

ساعت مچی لاروس مدل iso9001

برای این ساعت یک قاب پشتی کاملاً شیشه ای خواهد داشت. این مورد از ماسه ساخته شده است برای یک پوشش شیک و مدرن. این ساعت همچنین دارای یک بند پارچه ای مشکی با دوخت زرد است که بر روی مچ دست احساس راحتی می کند. صفحه زیر زرد دارای یک براق سبز است و همچنین حاوی علامت نمادین خفاش است.

ساعت مچی jojo

برای لمس نهایی ، کلمات "Gotham City Ranger from 1939" را بر روی دیسک خواهید یافت. از آنجا که این ساعت نسخه ویژه دیگری است ، سفارشی سازی در دسترس نیست.برای دیسک کالیفرنیا ، نیمه بالایی دارای یک طرح کلی با اعداد رومی است ، در حالی که نیمه پایین دارای یک طرح کلی با اعداد عربی است. برنز این شور و نشاط روستایی زیبا را به ارمغان می آورد که واقعاً به جذابیت آن می افزاید. به طور کلی ، این ساعت احساس روح باستانی را نشان می دهد.اما با یک مکانیزم مدرن سیم پیچ اتوماتیک ژاپنی.

ساعت مچی mk

Urban 34 Killy Orange Sterling اولین ساعت زنانه Undone Watch است.این ساعت با حرکت کوارتز ژاپنی با صفحه عقب ، تاریخ و صفحه نمایش 24 ساعته کار می کند.طراحی شماره گیری تقریباً ثابت است ، اما شما می توانید حداکثر تا هشت کاراکتر را اضافه کنید.در مورد مورد ، شما می توانید بین نقره ای کلاسیک یا گل رز طلای مرسوم ، مد روز انتخاب کنید.

ساعت مچی mgm

ساعت سبز Cali دارای یک صفحه شماره گیری است که نیمه بالایی آن در اعداد رومی و نیمه پایینی آن به زبان عربی است. این شامل یک مورد از جنس استنلس استیل 40 میلیمتری و یک لنز پلی کربنات LEXAN است.برای شخصی سازی ، دیسک کالیفرنیا در رنگ های سبز ، سیاه یا آبی موجود است.همچنین می توانید مقدماتی را روی صفحه شماره گیری انتخاب کنید.برای قاب استیل ضد زنگ می توانید آن را در رنگ های مشکی ، نقره ای ، طلایی یا رزگلد تهیه کنید.

ساعت مچی orient قدیمی

برای بند ، می توانید از هفت سبک ناتو ، مونتاژ ، فلز ، چرم ، تمساح ، کوردورا و پرلون انتخاب کنید. Undone Watches برای ایجاد UNDONE x Noritake Pointing Boy 2.در پشت جعبه یک "N" بزرگ برای Noritake پیدا خواهید کرد.

ساعت مچی omax زنانه

در مورد ساعتهای سفارشی خود ، Undone Watches می خواهد به مشتریان خود این آزادی را بدهد که از بین مواد مختلف برای ساعتهای مورد نظر خود انتخاب کنند.بندهای پارچه ای یا بندهای چرمی را ترجیح می دهید ، Undone Watches شما را پوشش داده است.برخی از این قطعات در داخل ساخته می شوند ، در حالی که برخی دیگر از تولیدکنندگان معتبری تهیه شده اند که با بسیاری از مارک های سوئیس همکاری می کنند.در حال حاضر ، بخش سرگرم کننده می آید: سفارشی سازی! اکثر ساعت های واگرد نشده با طراحی فعلی نمایش داده می شوند و برای جنبه های مختلف ساعت با گزینه های مختلف سفارشی سازی ارائه می شوند. موارد خاصی مانند ساعت های محدود یا ویژه وجود دارد که فقط در یک طرح ارائه می شوند.

ساعت مچی philip persio

اینکه چه چیزی می توانید سفارشی کنید و تعداد گزینه های موجود برای این قطعه به ساعت انتخابی شما بستگی دارد.قبل از اینکه وارد مراحل شخصی سازی شویم ، توجه به این نکته مهم است که همه قسمت های ساعت قابل تنظیم نیستند.شما واقعاً نمی توانید ساعت دارای عملکردها و ویژگی های اضافی مانند شماره گیری های فرعی و پنجره های تاریخ باشد.ابتدا باید نگاهی به مدلهای ساعت موجود بیندازید. مطمئن شوید که هنوز روی "افزودن به سبد خرید" کلیک نکرده اید زیرا ابتدا باید بخش شخصی سازی را مرور کنید.

ساعت مچی romanson مدل chrono

بهترین قسمت این است که شما قادر خواهید بود هر گزینه و ترکیبی را که روی خود تصویر نشان داده شده است مشاهده کنید.

ساعت مچی tag heuer

هنگامی که از طرحی که به ایجاد آن کمک کرده اید راضی هستید ، وقت آن است که سفارش دهید و به دستان ماهر پشت ساعتهای Undone اجازه دهید کار خود را انجام دهند. این شامل افزودن حکاکی ، تزئین درگاه ها با حروف اول و چاپ عکس های شخصی است که ارسال کرده اید. Undone Watches نه تنها ساعت سفارشی شما را پس از مونتاژ برای شما ارسال نمی کند.مطمئن باشید که ساعتهای سفارشی شما ابتدا بر روی سایت دقیقاً آزمایش می شوند تا از کیفیت آنها اطمینان حاصل کنند.

ساعت مچی timezone

شما اغلب مارک ساعت را پیدا نمی کنید که واقعاً شما را درگیر روند ساعت سازی کند. به مشتریان گزینه های مختلفی برای هر ملفه داده می شود و همچنین می توانند تغییراتی را که ایجاد کرده اند مشاهده کنند.برای شخصی سازی بیشتر ، مشتریان می توانند حروف اول ، حکاکی و عکس های شخصی را در ساعت های خود قرار دهند. اما از اینکه قیمت بسیاری از ساعت ها کمتر از 500 دلار است ، کاملاً متعجب خواهید شد. و قطعاً یافتن مارک ساعتهایی که ساعتهای سفارشی بهتری نسبت به ساعتهای لغو شده ارائه دهند دشوار خواهد بود.

  • امیر امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی