سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

انتخاب سینمای خانوادگی و سیستم صوتی

امیر امیری | چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۹، ۰۷:۳۴ ب.ظ

به طور کلی ، سینمای خانگی مجموعه ای از ابزارها برای مشاهده و پخش فیلم و صدا است که تجربه سینمای خانگی مردم را شبیه سازی می کند ، که معمولاً ترکیبی از بلندگوها ، پخش کننده های صوتی و تلویزیون است.

یک سینمای خانگی قطعات مختلفی دارد که در اطراف سالن خانه قرار گرفته اند که در پخش صدا موثر هستند. تماشای فیلم های سه بعدی از مزایای داشتن سینمای خانگی است.

همانطور که می دانید ، برای داشتن یک سالن سینما خوب ، باید هر یک از اجزا و اجزای آن را با دقت انتخاب کنید تا همه آنها حس حرفه ای بودن را به شما منتقل کنند و شما را راضی کنند.

اما می توانید انتخاب خود را در اولویت قرار دهید. به عنوان مثال ، اگر صدا ، وضوح و کیفیت برای شما مهم است ، حتماً سیستم صوتی خود را انتخاب کنید. به طور کلی ، یک سینمای خانگی مناسب به یک تلویزیون بزرگ احتیاج دارد یا شما یک ویدئو پروژکتور ، پخش کننده ، تقویت کننده ، ساب ووفر و ساب ووفر خوب هستید ، اما در محصولات امروزی ، بیشتر این دستگاه ها در یک سیستم قرار می گیرند تا فضای کمتری را اشغال کنند و عملکرد خوبی با یکدیگر داشته باشند. بودن.

اگر فیلم برای شما مهم است و می خواهید برای دیدن فیلم سینمای خانگی مورد علاقه خود را بیشتر خریداری کنید ، سعی کنید یک ساب ووفر بسیار حرفه ای و همچنین بلندگوهای مرکز خوب تهیه کنید و حداکثر بودجه خود را صرف این دستگاه ها کنید.

اما اگر می خواهید در همه جای خانه خود موسیقی با کیفیت بالا بشنوید و بیشتر از تماشای فیلم به موسیقی اهمیت دهید ، بلندگوهای چپ و راست را در اولویت قرار دهید و بیشتر بودجه خود را صرف آنها کنید. عمل کن

اگر هر دو برای شما مهم است و شما علاقه مند به تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی هستید ، یک سینمای خانگی استریو و دو بلندگوی بلند تهیه کنید که می توانند همه سیگنال ها را پشتیبانی کنند.

قیمت سیستم های صوتی و فضای خانه را در نظر بگیرید

برای انتخاب سیستم صوتی خوب ، باید تصمیم بگیرید که برای خرید سیستم های صوتی چقدر می توانید هزینه کنید. علاوه بر این ، فضای خانه خود را نیز در نظر بگیرید. البته اگر فضای خانه شما کم است ، یک سیستم صوتی گران و بزرگ مانند سیستم های صوتی شیک سونی انتخاب کنید که نه تنها توجه شما را جلب می کند ، بلکه هزینه اضافی را نیز برای شما به همراه دارد.

شما می توانید سیستم صوتی خود را بر اساس هدف خود انتخاب کنید. به عنوان مثال ، سیستم های صوتی HTB به دلیل تقویت کننده های کوچکتر به طور طبیعی قیمت کمتری دارند ، این جعبه از ساب ووفر ، ساب ووفر و پنج شماره هدفون تشکیل شده است.

  • امیر امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی