سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

موتورولا از Moto E7 با قیمت 110 یورو رونمایی کرد

امیر امیری | يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۷:۳۱ ب.ظ

چند ماه پس از معرفی نسخه پلاس ، سرانجام موتورولا Moto E7 را رونمایی کرد. به نظر می رسد این دو گوشی تقریباً با یکدیگر یکسان هستند ، اگرچه تلفن جدید نسخه اقتصادی تری است که با قیمت 110 تا 120 دلار در اروپا عرضه می شود.

تفاوت اصلی نسخه استاندارد با E7 Plus چیپست و باتری است. Moto E7 از چیپ ست Helio G25 مدیاتک با 8 هسته Cortex-A53 و GPU GE8320 در 650 مگاهرتز بهره می برد. با این حال ، نسخه Plus با چیپست اسنپدراگون 460 ارائه می شود. نسخه استاندارد نصف فضای حافظه دارد.

E7 دارای یک باتری 4000 میلی آمپری است ، در حالی که نسخه Plus از باتری 5000 میلی آمپر ساعت استفاده می کند. موتورولا گفت باتری E7 برای 36 ساعت استفاده کافی است. برای این شارژر باتری یک شارژر 10 وات در نظر گرفته شده است. بقیه مشخصات این گوشی مشابه نسخه Plus است با این تفاوت که نگاهی خواهیم داشت به مشخصات کلی دستگاه.

این گوشی از صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح 720 x 1600 پیکسل و نسبت ابعاد 20: 9 استفاده می کند. دوربین اصلی E7 شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی با شکاف لنز f / 1.7 است که به همراه یک 2 مگاپیکسل همراه است. سنسور ماکرو دوربین سلفی دستگاه که در بالای صفحه قرار دارد ، دارای رزولوشن 5 مگا پیکسل است. متأسفانه ، چیپ ست دوربین فیلمبرداری را به 1080p در 30fps محدود می کند.

E7 سبک تر و باریک تر از نسخه است. هر دو گوشی بدنه پلاستیکی دارند اما نسخه استاندارد در قاب پشتی بافت متفاوتی دارد. این گوشی کاملاً ضد آب نیست ، اما دارای یک پوشش مه شکن ضد آب است که از نفوذ آب ناخواسته به داخل گوشی محافظت می کند.

Moto E7 دارای مودم 4G و شیار سیم کارت هیبریدی است. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به پورت USB-C ، جک هدفون 3.5 میلی متری ، گیرنده رادیوی FM ، بلندگوی تک ، بلوتوث 5.0 و i-Fi b / g / n 2.4GHz اشاره کرد. سنسور اثر انگشت گوشی نیز در قاب پشتی قرار دارد.

  • امیر امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی