سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

عرضه چیپ ست سامسونگ اگزینوس به شیائومی ، اوپو و ویوو

امیر امیری | يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۷:۳۲ ب.ظ

سامسونگ با ارائه پردازنده های خود به سایر تولیدکنندگان تلفن های اندرویدی بیگانه نیست ، ویوو اخیراً از چیپ ست سامسونگ اگزینوس 980 و اگزینوس 880 در برخی از تلفن های خود استفاده کرده است.

به نظر می رسد که شرکت کره ای آماده افزودن دو شرکت بزرگ چینی دیگر است.

طبق گفته Business Korea ، سامسونگ قصد دارد پردازنده های Exynos خود را علاوه بر Vivo در سال 2021 به Oppo و Xiaomi نیز بفروشد. به طور خاص ، این پردازنده ها در نیمه اول سال آینده در برخی از تلفن های سازمانی مقرون به صرفه استفاده می شود.

در ادامه این گزارش آمده است که سامسونگ LSI به دلیل حاشیه سود کم ، عرضه تراشه های Exynos را برای تجارت بی سیم سامسونگ کاهش داده و به دنبال مشتریان جدید است.

Business Korea اضافه می کند که Xiaomi و Oppo همچنین به دنبال چیپست های Exynos هستند. دلیل این امر این است که به دلیل مشکلات هواوی ، آنها برای توسعه تولید خود به پردازنده های بیشتری نیاز دارند. طبق گفته این شرکت ها ، پردازنده های Exynos قیمت های رقابتی برای تولیدکنندگان دارند.

البته این اولین بار نیست که چنین اخباری را می شنویم. تاکنون بسیاری از شرکت ها سعی کرده اند از مشکلات ایالات متحده و هواوی نهایت استفاده را ببرند.

گزارش های اخیر همچنین حاکی از آن است که سامسونگ در واکنش به موضع هوآوی قصد دارد سری Galaxy S30 را زودتر از حد معمول به بازار عرضه کند.

نظر شما در مورد عرضه تراشه های Samsung Exynos چیست؟ آیا دوست دارید یک گوشی ارزان قیمت با پردازنده Exynos یا همان گوشی با چیپست کوالکام بخرید؟

  • امیر امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی