سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

شما با نقاط قوت خود بازی نمی کنید

امیر امیری | يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۷:۲۸ ب.ظ

یکی از دلایلی که احتمالاً اکنون به چیزی علاقه ندارید این است که فعالیتهای روزمره شما با توجه به نقاط قوت شما متناسب نیست. به عبارت دیگر ، شما کارهایی را انجام نمی دهید که در آنها عالی هستید

برای یافتن نقاط قوت خود ، فرمول GPS من را با پرسیدن از خود امتحان کنید: [2]

    من در چه چیزی بزرگ هستم؟
    من چه احساساتی دارم؟
    چگونه می توانم این دو مورد ذکر شده در SERVICE را با دیگران ترکیب کنم؟

همگرایی پاسخ های شما کلید یافتن نقاط قوت شماست.

راه حل ها:

    تمرین فرمول GPS را که در بالا توضیح داده شد ، انجام دهید.
    با ایده های جدید و سرگرمی های بالقوه آزمایش کنید.
    در نظر بگیرید که یک مشاغل جانبی مانند یک تجارت آنلاین مبتنی بر چیزی که در آن عالی هستید ایجاد کنید.

باورهای ناخودآگاه شما را عقب نگه می دارد

گاهی اوقات مانع خود می شویم و مانع از پذیرش تغییرات مهیج می شویم زیرا از شکست می ترسیم. شاید دوست داشته باشید یک مهارت یا ورزش جدید را انتخاب کنید ، اما دلیل اینکه چرا علاقه ای به یادگیری بیشتر ندارید دلیل اصلی خود را بیان می کنید. شما به خود می گویید که علاقه ای ندارید ... اما آیا این واقعاً درست است؟

آیا علاقه یا شجاعت ندارید؟

غالباً ، کمبود مورد دوم باعث می شود که بیشتر مورد اول را کاوش نکنیم.

راه حل ها:

    خود را به چالش بکشید که فعالیتهای بیشتری را امتحان کنید تا ببینید آیا ممکن است به اوج علاقه شما برسد ، حتی اگر فکر می کنید ممکن است شکست بخورید.
    در صورت تمایل ، آنها را به عنوان آزمایشهای آزمایشی یا آزمایشی در نظر بگیرید تا به شما کمک کنند ارزش انجام آنها را دنبال کنید.

  • امیر امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی