سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

 

شما نمی خواهید بیش از حد با چیزی به عنوان ساعت مچی امگا Speedmaster Moonwatch اشتباه بگیرید. و با این حال ، این اجتناب ناپذیر بود: به تازگی اعلام شد ، حرکت ساعت در حال انجام اولین به روزرسانی مهم در چند دهه گذشته است.

آیا این هنوز همان ساعت مچی مهمی است که همه می دانند و دوست دارند ، فقط بهتر است؟ از بسیاری جهات ، بله - اما همچنین با افزایش قیمت همراه است.

شاید حتی بیشتر از بیشتر ساعت ها ، حرکت درون Speedmaster قسمت مهمی از جذابیت آن است. دلیل این امر این است که امگا چیزهای فراتر از ظاهری را که توسط فضانوردان استفاده می شود ، ارائه می دهد ، اما ویژگی های فنی است که به موفقیت آزمایش های دقیق ناسا کمک می کند. حرکتی که اکنون ساعت مچی را تأمین می کند 3861 نامیده می شود و به نظر می رسد تقریباً مشابه 1861 است که جایگزین آن می شود ، اما شامل برخی از نسخه های قابل توجه قابل ارتقا نیز می باشد.

برای اولین بار در سال 2019 در Speedmaster طلای جامد معرفی شد ، طرفداران تماشا انتظار داشتند که 3861 در نهایت به مدل های استاندارد تولید تبدیل شود ، همانطور که اکنون انجام شده است. این هنوز یک حرکت زخمی بر روی دست است که دارای ذخیره نیرویی مشابه (اکنون 50 ساعت به جای 48 ساعت) نسبت به سال 1861 است - حتی برای کسانی که از نزدیک به چنین مواردی نگاه می کنند تقریباً یکسان به نظر می رسد - اما با برخی از نسخه های مهم دیگر.

این پیشرفت ها همچنین شامل یک موی سیلیکونی است که به دستیابی به مقاومت در برابر میدان های مغناطیسی تا حدود 15000 گاوس کمک می کند (مطمئناً در یک سفینه فضایی مفید است). آنچه هواداران کاملاً مجهز به ساعت مچی در زندگی روزمره آنها متوجه می شوند این است که جنبش جدید ویژگی "هک" را برای کمک به تنظیم دقیق تر زمان ارائه می دهد ، سال 1861 که فاقد آن بود.

این ها مطمئناً جزئیات فنی و عصبی هستند ، اما برای جامعه مشتاقانی که ساعت مچی عمدتا به سمت آن گرایش دارد ، مهم هستند. برای مدلهای جدید ساعت که شامل حرکت 3861 است ، امگا جزئیات ظریف خاصی را نیز برای جلب رضایت این جمعیت و تمایز مدلهای جدید از نسل گذشته در نظر گرفته است. آنها شامل زیرشماره های "گام" تورفتگی و لمس های طراحی هستند که به ساعت های Speedmaster اولیه "عصر فضا" اشاره می کنند مانند قرار دادن نقاط روی حاشیه نسبت به تعداد آنها (به طور خاص 70 و 90). به گزینه دستبند استیل نیز تازه سازی طراحی شده است و اکنون دارای 5 پیوند در هر ردیف و تفاوتهای ظریف در اتمام بین مدلهای هسالیت و کریستال یاقوت کبود است.

با این حال ، یکی از بزرگترین تغییرات در Moonwatch جدید فنی یا زیبایی نیست - بلکه در قیمت آن است. بخشی از جذابیت Speedmaster مدت هاست که به نظر می رسد هزینه آن برای تمام آنچه ارائه می دهد بسیار مناسب است. انتظار می رود که این پیشرفت ها حق بیمه بالایی داشته باشد ، اما به راحتی می توان ساعت های خروجی را از ابتدای کار در حدود 5 هزار دلار جمع کرد - در حالی که نسخه های جدید با کریستال های Hesalite (پلاستیکی) از 5950 دلار روی بند شروع می شوند و برای آن 6300 دلار هزینه دارند. نسخه دستبند.

برای مشاهده حرکت ، نسخه های دیگر با کریستال یاقوت کبود و جعبه نمایشگاه هزینه بیشتری دارند. حتی نسخه های طلای 18k (Canopus و Sedna) با قیمت قابل توجهی بیشتر وجود دارد (بخوانید: 35،000 دلار + بیشتر). به هر طریقی که نگاه کنید نسخه فولادی هنوز یک ساعت تماشایی برای پول است.

  • امیر امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی