سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

لوازم جانبی مچ بند 5

امیر امیری | چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰ ق.ظ

 

مشاهده خواهید کرد که در مقایسه با کل بند 4 صفحه نمایش بهبود یافته است.1 اینچی AMOLED و شارژر مغناطیسی و ویژگی های جدید سلامتی ، به نسخه Mi Band 4 تبدیل شده است.سرانجام ، آخرین عضو محبوب ترین دستبند تناسب اندام هوشمند جهان به تحریریه زومیت رسیده است.

می بند 5 ایمالز

5 مه ، مانند سایر اعضای خانواده وی ، چهره نسل او را حفظ کرده است.با وجود تمام ویژگی های اساسی که شیائومی در دسترس کاربران خود قرار داده است ، این دستبند هوشمند با استقبال چشمگیر کاربران روبرو شده است.اگر شیائومی 5 را نسخه تکامل یافته شیائومی 4 بنامیم ، این را نمی گوییم ، زیرا اگر تفاوت 0.

نرم افزار می بند 5

برخی منابع از سوراخ نمایشگر این دستبند هوشمند خبر می دهند که تا زمان رونمایی رسمی در مه وجود دارد. در صفحه جلوی این ویجت شیشه 2. برای برقراری ارتباط NFC بین دو دستگاه کافی است که آنها را در فاصله کمتر از 1 متر قرار دهید تا داده ها منتقل شوند. مجموعه سنسورهای استفاده شده در می بند 5 همانند نسل قبلی است. فقط دستگاههایی با این فناوری به این تراشه مجهز هستند که از این ویژگی پشتیبانی می کند که خوشبختانه بند 5 از آن عقب نمانده است.

برنامه مچ بند 5

نگاهی دقیق به مشخصات mi band 5 خواهیم انداخت. ما مقاله اصلی را با تمام جزئیات به روز کرده ایم.شیائومی Mi Band 5 مورد انتظار را در چین راه اندازی کرده است.

تاریخ عرضه می بند 5

از نمایشگر گرفته تا سنسورها ، پردازنده ، در Mi Band جدید به روزرسانی می شود و ویژگی آن را بیش از هر زمان دیگری غنی می کند.این تفاوت زیادی ندارد اما صفحه نمایش اکنون حاشیه های کوچکتر و مساحت بیشتری برای نمایش اطلاعات بیشتر دارد.وضوح تصویر در 126 29 294 پیکسل تنظیم شده و از 100٪ طیف رنگی P3 پشتیبانی می کند.5D همراه است که از صفحه در برابر خراش و سایش محافظت می کند.

بررسی تخصصی می بند 5

Mi Band 5 همچنین چندین حالت ورزشی جدید دارد. شیائومی ادعا می کند که این امر به شناسایی مشکلات خواب مانند الگوی خواب نامنظم و پراکنده و حرکت سریع چشم کمک می کند. بر اساس داده های جمع آوری شده ، برنامه به شما پیشنهاداتی در مورد بهبود کیفیت خواب می دهد.

خرید می بند 5 nfc

وجود نداشت.این نظارت مستمر SpO2 همچنین با هدف بهبود کیفیت خواب انجام می شود.PAI مخفف Personal Activity Intelligence است و یک ویژگی است که از پوشیدنی های Amazfit Huami گرفته شده است.به طور سنتی ، تمام بندهای Mi برای شارژ کردن باید از بندهای سیلیکونی خود خارج شوند.

رونمایی از مچ بند 5

این باند دارای یک باتری 100 میلی آمپری است که به گفته شیائومی ، با شارژ کامل می تواند تا 14 روز چراغ ها را روشن نگه دارد. نوع روسی Mi Band 5 با NFC به بازار عرضه شد ، اما مدل جهانی فاقد این گزینه است. فروش هر دو مدل از 18 ژوئن در چین آغاز می شود.

فارسی سازی مچ بند 5

99 یورو (46 دلار) در سراسر اروپا و 34.99 پوند (50 دلار پوند) قیمت دارد اما با قیمت پرنده 34.به نظر می رسد شیائومی در حال آماده سازی راه اندازی پوشیدنی در هند است.Mi Band 5 اولین بار در روز پنجشنبه ظاهر شد ، به عنوان جانشین Mi Band 4 که سال گذشته راه اندازی شد. از دیگر ویژگی های جدید Mi Band 5 می توان به شارژ مغناطیسی ، حالت بهداشتی زنان و سیستم نظارت بر خواب به روز اشاره کرد.

قیمت روز می بند 5

در این صورت ، تعجب می کنید که چگونه دو باند هوشمند توسط Xiaomi در برابر یکدیگر قرار می گیرند ، حداقل روی کاغذ ، در اینجا یک مقایسه وجود دارد.نسخه استاندارد یا غیر NFC Mi Band 5 دارای برچسب 189 CNY (تقریبا 2000 روپیه) است ، در حالی که قیمت نوع NFC آن 229 CNY (تقریبا 2500 روپیه) تعیین شده است.در حالی که نسخه استاندارد Mi Band 4 (یا Mi Smart Band 4) برای خرید در هند با قیمت Rs در دسترس است.همانطور که گفته شد ، Mi Band 5 که به تازگی راه اندازی شده است دارای یک صفحه نمایش بزرگتر با رنگ آمیزی 1.

شیائومی مچ بند 5 نسخه گلوبال

از طرف دیگر ، Mi Band 4 از صفحه نمایش OLED 0.برای ردیابی موثر الگوهای خواب ، Mi Band 5 دارای یک سیستم نظارت بر خواب بهبود یافته است که اکنون از قابلیت تشخیص REM نیز برخوردار است.

کارایی مچ بند 5

جدیدترین Mi Band از شارژ مغناطیسی پشتیبانی می کند که به کاربران امکان می دهد دستگاه را بدون قطع بند شارژ کنند.شیائومی ادعا می کند که نوع NFC Mi Band 5 تا 14 روز عمر باتری را ارائه می دهد در حالی که گفته می شود نسخه استاندارد با یک بار شارژ تا 20 روز دوام می آورد.از طرف دیگر ، نوع استاندارد Mi Band 4 با یک بار شارژ 20 روز به طول می انجامد.برای شارژ دستگاه ، کاربران بدنه کپسولی شکل را از بند جدا می کنند.

کاربرد مچ بند 5

ما بیش از یک ماه را با این پوشیدنی گذرانده ایم تا ببینیم این شرکت چه ویژگی های جدیدی را به ارمغان آورده است و آیا ارزش ارتقا از Mi Smart Band 4 سال گذشته را دارد.روی کاغذ ، باند جدید دارای طیف وسیعی از ویژگی های جدید است که باید استفاده روزانه را حتی از قبل راحت تر کند ، بنابراین باند را باند کردیم و در اینجا آنچه را باید بگوییم پس از یک دوره طولانی تست است.این اولین باری است که Mi Band می تواند این کار را انجام دهد - تاکنون کاربران مجبور بودند قرص را از باند خارج کنند و عمر بند را کوتاه کنند.

گلس مچ بند 5

لبه های صفحه جلوی آن تا حدی خمیده است تا ظاهر کامل تری به آن ببخشد - این قطعاً بهترین Mi Band است که تاکنون توسط شیائومی تولید شده است.در حال حاضر ما یک صفحه نمایش OLED با اندازه 1.شیائومی شرط می بندد که تمام جوجه های خود را روی ویژگی های جدید قرار دهد - Mi Band 5 ورزش های بیشتری را ثبت می کند ، خواب را با هوشمندی بیشتری دنبال می کند و PAI را به ارمغان می آورد - حالت هوش شخصی فعالیت.

قابلیت می بند 5

همچنین عملکرد را هنگام طناب زدن یا بیضوی بودن محاسبه می کند.ویژگی تنفس بسیار ساده عمل می کند و برای مبارزه با استرس مداوم در زندگی ما یک افزودنی عالی است - یک انیمیشن و یک وزوز سریع و مرتعش به شما می گوید چه موقع استنشاق کنید و چه موقع بازدم دهید.ممکن است بی فایده به نظر برسد تا اینکه سرانجام تصمیم بگیرید یک دقیقه آرام شوید و تمرکز خود را بر روی نفس کشیدن بگذارید و سپس متوجه می شوید که دنیا بهتر شده است زیرا مشکلات از سر دورتر هستند.PAI یک شاخص شادابی است که شیائومی ادعا می کند داده های ضربان قلب را محاسبه کرده و آنها را به "یک امتیاز شخصی شده نشان می دهد که سطح فعالیت مورد نیاز برای حفظ سلامتی را نشان می دهد".

کار با می بند 5

محاسبات خواب عمیق و REM نیز در بهترین حالت مطلوب بوده و تنها زمان بیدار شدن از خواب است.

مچ بند شیائومی می بند 5

در حالی که ظرفیت افزایش یافته است ، ردیابی نیز قدرتمندتر است و صفحه نمایش بزرگتر و روشن تر است - در پایان ، برابر است.با این حال ، همه زبان ها و حروف خارج از جعبه در دسترس نخواهند بود ، اما این شرکت قول داده است که به زودی نسخه OTA را به روز کند.

ویژگی می بند 5

این باند در اطراف ایده قیمت پایین ، ویژگی های ساده و طراحی ساده ساخته شده است بدون اینکه زیاد گرفتگی داشته باشد.هرگونه اطلاعات اضافی ، ردیابی دقیق GPS ، باتری بسیار طولانی یا توانایی مکالمه در هنگام مکالمه ، و ما در یک گروه قیمتی متفاوت قرار می گیریم.

 

  • امیر امیری

ساعت

ساعت هوشمند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی