سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

هواوی میت 40 پرو و ​​میت 40 پرو پلاس رونمایی شدند

امیر امیری | يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۲۷ ق.ظ

همانطور که قبلاً اعلام شده بود ، امروز در مراسمی که از ساعت 15:30 به وقت ایران آغاز شد ، از گوشی های سری Mate 40 با 4 عضو رونمایی شد. ما در حال حاضر مشخصات هواوی میت 40 را با شما به اشتراک گذاشته ایم.

از آنجا که دوربین یکی از بهترین ویژگی های این گوشی ها است ، ما با این کار شروع می کنیم. هر دو گوشی دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار کامل ، f / 1.9 و لرزشگیر نوری هستند. اندازه پیکسل این دوربین 1.22 میکرومتر است که با فناوری ترکیب پیکسل دو برابر می شود.

دوربین اصلی قادر به ضبط فیلم 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه با ضبط فیلم آهسته در 1080p و 3840 fps در 720p است. دوربین سلفی گوشی نیز برای ضبط فیلم کاملاً بهینه شده و می تواند حرکت آهسته را در رزولوشن های 4K / 60 و 1080p / 240 ضبط کند.

در کنار دوربین یک سنسور عریض 20 مگاپیکسلی با شکاف لنز f / 1.8 قرار دارد که طبق گفته هواوی اولین دوربین عکاسی بدون لنز قابل حمل در جهان است که می تواند اعوجاج تصویر را در گوشه ها کاهش دهد.

میت 40 پرو همچنین دارای یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی است. بزرگنمایی 5 برابر توسط این دوربین برای این گوشی ارائه شده است. دوربین تله همچنین دارای لرزشگیر نوری f / 3.4 است.

نسخه Mate 40 Pro + از نظر بزرگنمایی با نسخه Pro متفاوت است. دوربین Periscope این گوشی زوم اپتیکال 10 برابر با سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 4.4 را ارائه می دهد.

البته این تمام ماجرا نیست و یک دوربین 12 مگاپیکسلی دیگر می تواند تا 3 برابر بزرگنمایی کند. ویژگی فوکوس خودکار لیزر نیز امکان فوکوس سریع و دقیق را فراهم می کند.

هر دو گوشی دارای صفحه نمایش 6.76 اینچی با رزولوشن 1344 27 2772 پیکسل هستند. منحنی اطراف صفحه نمایش اکنون 88 درجه است و بسیار منحنی است. با استفاده از این کلیدهای ولتاژ و ولتاژ ، مواد روی لبه می مانند.

این صفحه ها دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز با سرعت نمونه برداری لمسی 240 هرتز هستند و صدای سه بعدی ارائه شده توسط بلندگوهای استریو را ترکیب می کنند و تجربه منحصر به فرد پخش محتوای را ارائه می دهند.

ما همچنین در بخش باتری پیشرفت خوبی داشته ایم. هر دو گوشی دارای یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر 66 واتی هستند.

سرعت شارژ بی سیم نیز به 50 وات افزایش یافته است. البته امکان پشتیبانی از شارژ بی سیم معکوس برای این تلفن ها نیز وجود دارد.

هر دو نسخه دارای یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با سنسور تشخیص عمق هستند. این سنسور قادر است حرکات دست و حرکات هوا را در رابط کاربری EMUI 11 تشخیص دهد ، علاوه بر این برای باز کردن قفل دستگاه از طریق تشخیص چهره استفاده می شود. البته سنسور اثر انگشت گوشی نیز در زیر صفحه قرار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی