سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

جادوگری یک پروژه انقلابی و جسورانه بود ، یک سرویس مذهبی کامل در سبک آرتودکو در سالهای آخر زندگی خود.

اگرچه این یک شکست تجاری برای ژرژ روی ، یک مهندس و صنعتگر فرانسوی بود که در صنعت نساجی ، به ویژه در صنعت تجهیزات بافندگی موفقیت زیادی کسب کرد ، اما این مسئله برایان فولر همیشه وجود داشت.

 

از طرف موزه موتور هاس ، فولرموتو ساخت Magic 2029 ، مفهومی طراحی برای موتورسیکلت های مدرن با الهام از جادوی سال 1929 ساخته شده است.

 

از سال 1901 ، بیش از 190 موتورسیکلت منحصر به فرد در این موزه نگهداری شده است ، اما Magic 2029 ، به همراه دو اثر دیگر توسط تیم فولر ، شوگان و رئیس در این مجموعه برجسته هستند زیرا آنها شجاعانه خواستار قانون هستند.

 

تیم فولر از اجزای سه بعدی تیتانیوم استفاده شده برای ساخت این موتورسیکلت برقی در نیک پیو استفاده کرد.

 

یک هنرمند مشهور فرانسوی که برای فیلم های علمی تخیلی مشهور مانند جنگ ستارگان ایده طراحی و توسعه داده است و با استودیوهای معروف فیلم مانند یونیورسال ، سونی ، فاکس و دیزنی همکاری کرده است.

 

شرکت سوئیس Oerlikon نیز قطعات را به صورت سه بعدی چاپ کرده است. جادوی جلال قرنی است که در سالهای اخیر طراحی راکد را برای چند روز آینده به یک شاهکار ثابت تبدیل کرده است.

 

  • امیر امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی