سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

موارد برجسته کالبد شکافی در PlayStation 5

امیر امیری | يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۴ ق.ظ

سونی اخیراً ویدئوی رسمی کالبد شکافی پلی استیشن 5 توسط یک مدیر ارشد را بدون اطلاع قبلی منتشر کرده است. رقیب این شرکت ، مایکروسافت ، ماه ها قبل و بعد از عرضه رسمی ، جزئیات معماری داخلی کنسول خود را برای رسانه ها آشکار کرد.

آتوری نحوه قطع و وصل پایه PS5 را برای قرار دادن دستگاه در حالت افقی توضیح داد. تمام آنچه شما نیاز دارید یک پیچ گوشتی دو طرفه برای از بین بردن پیچی است که به قسمت پایین دستگاه متصل می شود. طراحان پلی استیشن 5 محفظه کوچکی را در پایین پایه قرار داده اند تا این پیچ را نگه دارد.

یک قطعه گرد کوچک نیز در همان قسمت وجود دارد که می توانید از آن به عنوان درپوش برای پیچاندن قسمت پایین دستگاه استفاده کنید. Aturi همچنین روند نصب داک در پشت و کناره های دستگاه را نشان داده است و به نظر می رسد استفاده از PlayStation 5 در حالت افقی نیز طرفداران خاص خود را دارد.

یکی از جالب ترین قسمت های آناتومی ، شروع دستگاه بود. برای این کار ابتدا باید دو صفحه سفید را در دو طرف دستگاه با یک حرکت جدا کنید. این مهم به نظر می رسد زیرا دلیل استفاده سونی از چنین مکانیزمی برای جداسازی دو نمایشگر خارجی ممکن است جایگزینی آنها با نمایشگرهای دیگر برای تزئین و شخصی سازی ظاهر PS5 باشد. چیزی که مایکروسافت سالها برای کنسول Xbox 360 از آن استفاده می کرد و مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

پس از جدا کردن دو صفحه سفید ، اولین نگاه ما به داخل واحد شیشه ای نوری صفحه نمایش خاکستری ، محافظ فن های خنک کننده و یک صفحه کوچک خاکستری اختصاص داده شده به کابین خلبان برای افزودن حافظه است.

هنگام جدا کردن دو صفحه خاکستری دیگر ، فن خنک کننده بزرگ این دستگاه را نیز مشاهده می کنیم. قرار دادن فن در قسمت بالای پلی استیشن 5 به این معنی است که شکاف های جلو برای ورودی هوا و شکاف های عقب برای هواگیری است. این جهت جریان هوا همچنین می تواند تأثیر مثبتی در کاهش جذب گرد و غبار درون دستگاه داشته باشد.

یکی از مهمترین م componentsلفه هایی که در این آناتومی با آن روبرو هستیم ، سیستم خنک کننده پلی استیشن 5 است. گرماگیر بزرگ کنسول جدید سونی از خنک کننده دستگاه مراقبت می کند و به نظر می رسد که این کار به راحتی کار خود را انجام خواهد داد. با نگاهی به مادربرد سخت افزاری ، محل پردازنده اصلی کنسول PS5 ، GPU ، RAM و SSD نیز نشان داده می شود.

  • امیر امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی