سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

درباره iPhone SE Plus چه می دانیم؟

امیر امیری | يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۷ ق.ظ

سال 2020 ممکن است یکی از بهترین سال ها برای اپل باشد. امسال منتظر ارائه چندین محصول بوده ایم که برخی از آنها در یک وبینار ارائه شده است. تمرکز رویداد Time Flies البته بیشتر در مورد سری جدید Apple Watch و معرفی چندین محصول دیگر بود.

اما در این مراسم نشانه هایی از تاریخ عرضه آیفون 2020 نیز وجود داشت. آیفون های 2020 در طرح ها و اندازه های مختلف در دسترس خواهند بود.

با این حال ، به نظر می رسد که اپل همچنین قصد دارد یک محصول مقرون به صرفه به نام iPhone SE Plus را به بازار عرضه کند.

چه زمانی باید آیفون SE Plus را فاش کرد
تیان فنگ ، تحلیلگر سهام در مینگ چی کو ، فکر می کند آیفون SE جدید می تواند قیمت های کلی را کاهش دهد. به گفته وی ، این تلفن هوشمند با صفحه نمایش 5.5 اینچ یا 6.1 اینچ همراه خواهد بود و به استفاده از صفحه LCD ادامه خواهد داد. حدس و گمان ها تاکنون این است که این گوشی از همان iPhone XR یا iPhone 8 استفاده خواهد کرد.

متأسفانه ، این تلفن هوشمند 5G نخواهد بود و فقط از شبکه 4G پشتیبانی می کند. احتمالاً نقطه اصلی فروش این دستگاه پردازنده A14 Bionic است. علاوه بر این ، مینگ چی کو گفت که اپل معرفی آیفون SE جدید را به نیمه دوم سال آینده موکول کرده است.

شایعات می گویند که امسال اپل چهار آیفون 12 را روانه بازار خواهد کرد. این دستگاه ها شامل آیفون "مقرون به صرفه" با صفحه نمایش 5.4 اینچی ، آیفون 12 پلاس با صفحه نمایش 6.1 اینچی ، آیفون 12 پرو با صفحه 6.1 اینچی و آیفون 12 پرو مکس با صفحه نمایش 6.8 اینچی هستند. همچنین گزارش هایی مبنی بر استفاده هر چهار مدل از نمایشگرهای OLED و پشتیبانی از 5G وجود دارد.

همچنین گزارش هایی مبنی بر این که سری آیفون 12 ممکن است نسخه 4G داشته باشد نیز وجود دارد. براساس این گزارش ، این تلفن هوشمند از مدل LCD 5.4 و 6.1 اینچی برخوردار است. هر دو از 4G LTE ، تراشه A14 Bionic با 4 گیگابایت رم داخلی و دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی پشتیبانی می کنند.

از نظر قیمت در حالی که آیفون 5.4 اینچی 549 دلار و مدل 6.1 اینچی 649 دلاری است. قیمت اولیه 549 دلار با توجه به اینکه آیفون طی 11 سال گذشته 699 دلار رسیده است ، به نظر می رسد یک معامله خوب باشد.

  • امیر امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی