سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

تراشه Nvidia GA102 مشاهده شد

امیر امیری | شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۴۴ ق.ظ

تراشه Nvidia GA102 مشاهده شد ، این بار دوم اتفاق افتاده است ، اما تفاوت در عرض کامل تراشه با کیفیت تصویر پایین است. تصویر بیرون آمده توسط ZOTAC اندازه تراشه گرافیکی GA102 را نشان می دهد. واحدهای بیشتر به معنای فضای بیشتر و در نتیجه فضای محدود است.

یک صفحه ZOTAC RTX Trinity سفارشی از 20 فاز نیرو استفاده می کند. البته ، این فقط یک ارائه است ، و یک تحلیل عمیق دیگر بی معنی است. با این حال ، این کارت RTX به وضوح از NVLink SLI استفاده نمی کند. No NVLink به معنای کارت گرافیک RTX 3080 نیست ، در حالی که 12 ماژول حافظه به GeForce RTX 3090 اشاره دارد.

 

ZOTAC GeForce RTX 30 سری توسط سازنده فاش شد و تصاویر بیشتری از آن داریم. پیش بینی می شود تولیدکننده سری اول خود را در تاریخ اول سپتامبر رونمایی کند.

 

همچنین تأیید وجود دارد که GeForce RTX 30 Ampere Series دارای تکنولوژی ساخت 7 نانومتر است. هنوز مشخص نیست که این لیتوگرافی TSMC 7nm است یا مدل Samsung 7nm EUV که در سه ماهه اول سال 2020 به تولید انبوه رسیده است. نکته دیگری که باید به آن توجه شود سرعت گزارش شده ساعت است که متعلق به نمونه های سفارشی است و نه کارت های Founders Edition که مرجع.

 

در یک توییت جدید ، افشاگر KatCorgi پستی ارسال کرده است که به نظر می رسد شماره ترانزیستور تراشه Ampere GA102 باشد. این 34.5 میلیارد دلار است که تقریباً دو برابر تراشه بازی اصلی TU102 با 18.6 میلیارد ترانزیستور است.

 

مجموعه گرافیک بازی Nvidia GeForce RTX 30 Ampere قرار است در تاریخ 1 سپتامبر در طی یک رویداد دیجیتالی توسط جنسن هوانگ ، مدیرعامل انویدیا رونمایی شود. ما می توانیم حداقل سه کارت گرافیک جدید از جمله GeForce RTX RTX 3090 ، GeForce RTX 3080 و یک مدل نسل جدید از TITAN در این رویداد داشته باشیم.

 

  • امیر امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی