سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

9 روش هوشمند برای تزئین میز قهوه

امیر امیری | شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۱۰ ب.ظ

تزئین میز قهوه خود می تواند یکی از دشوارترین و ناامید کننده ترین کارها باشد. گاهی اوقات یک کار ساده شروع می شود و در مدت زمان کوتاهی با سردرگمی و سردرگمی روبرو خواهید شد.

اگرچه گزینه های بی شماری برای تزئین دارید ، اما این طرح های بی شماری به شما اجازه نمی دهد شما را بترسانند. من فکر می کنم طراحی میز کافی شاپ فرصتی برای نشان دادن استعداد و خلاقیت شماست و از همه مهمتر این میز قهوه می تواند بخشی از دکوراسیون تجاری یا فضای زندگی شما برای همیشه باشد. برای این کار می توانید از کتاب ، معما ، شمع و گل استفاده کنید. برای پیدا کردن مجموعه مورد علاقه خود از ابزارهای مختلف استفاده کنید.
شاید قبلاً بارها با این چالش روبرو بوده باشید. در این مقاله می خواهیم با بیان 9 ایده جالب برای تزئین سفره قهوه خود شما را از این اضطراب و اضطراب غیرضروری نجات دهیم.

1. از ابزارهای براق استفاده کنید.

تزئین یک میز قهوه شیشه ای این امکان را برای شما فراهم می کند که وسایل مختلفی را روی میز قرار دهید بدون اینکه نگران وزن آنها باشید. طراحی بهبود یافته تأثیر زیادی در زیبایی میز شما خواهد داشت.

۲. دفتر خود را به یک کتابخانه کوچک تبدیل کنید.

می توانید برخی از کتاب های مورد علاقه خود را روی میز بگذارید و ظاهر محو آنها را تغییر دهید. حتی اگر هیچکدام از کتاب ها را نخوانده اید ، نگران نباشید ، ممکن است به شما کمک کند که هنگام نوشیدن قهوه به تدریج این کتاب ها را بخوانید.
3. از گل استفاده کنید.

شما می توانید با استفاده از گل ها برای تزئین میز قهوه خود فضای شاد ایجاد کنید. اگر هر روز وقت ندارید گلهای تازه بخرید ، می توانید از گلدان های زیبایی که منتظر آن بوده اید استفاده کنید.

4- برای قرار دادن دکوراسیون خود روی میز از سینی استفاده کنید.

درست است که پله ها دارای چهره های باستانی هستند ، اما زیبایی فوق العاده ای به سفره شما می بخشند. می توانید چیزهای کوچک مختلفی را درون آن قرار دهید و به زیبایی آنها بیفزایید. علاوه بر این ، با استفاده از این سینی در صورت لزوم می توانید به طور موقت از میز قهوه به عنوان میز ناهار خوری استفاده کنید.

5- از چندین لایه مختلف استفاده کنید
با قرار دادن چیزها و لایه های مختلف در اطراف یا زیر میز قهوه می توانید فضایی چند بعدی ایجاد کنید. این نه تنها از نظر بصری جذاب است بلکه می تواند از آن نیز آسان باشد.

6. چه کسی گفته است که باید یک میز قهوه باشد ؟!
چه مدت مد شده است که از یک میز قهوه استفاده کنید؟ ما باید خارج از عادت های طبیعی فکر کنیم. به جای استفاده از یک میز ، می توانید از یک جعبه لباس قدیمی یا یک مبل روتختی استفاده کنید.

7. بهترین ها!
بعضی اوقات بهتر است بیش از یک قطعه مبلمان استفاده شود ، پس چرا باید خودمان را محدود به استفاده از تنها یک میز قهوه کنیم؟ با تنظیم چندین جدول بر اساس اصول زیبایی شناسی می توانید فضای خود را سرگرم کننده تر کنید.

8- میز خود را به یک کمد بزرگ تبدیل کنید.
در این حالت ، از جنا لیونز ، یکی از معروف ترین طراحان مد ، کمک می کنیم. می توانید از هر طریق از میز قهوه خود استفاده کنید. جنون را کنار بگذارید و برای تزئین سفره قهوه یک شمع ، کتاب ، مجسمه یا چند دسته گل مرجع زیبا قرار دهید.

9. از سادگی نترسید.
به یاد داشته باشید که برای تزئین یک میز قهوه ای شیک ، همیشه لازم نیست همه چیزهایی را که روی آن دارید ، قرار دهید. بستگی به سلیقه و خلق و خوی افراد دارد. از طرف دیگر می توانید روی سادگی ، ظرافت و تمیزی میز تمرکز کنید. این اصل را به یاد داشته باشید: سادگی زیباست.

  • امیر امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی