سرویس 10

طبقه بندی موضوعی

اصول طراحی معاصر

امیر امیری | يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰ ق.ظ

گرفتن یک احساس تازه و مدرن در خانه شما با آگاهی از ایده های طراحی معاصر آغاز می شود. لازم نیست کل خانه خود را به طور کامل از نو تنظیم کنید تا چیزها تازه شود. با آنچه در اختیار دارید شروع کنید و همزمان با یک عنصر یا سطح کار کنید.

مدتها پیش ، آن ظاهر براق و نوعی را خواهید دید که اشتیاق داشته اید. ممکن است تعارفاتی را از دوستان و خانواده خود کسب کنید ، اما پاداش واقعی احساس آرامش و لذت در جای شما خواهد بود.

 

تن های خنثی
طرح های مدرن تمایل به پایه خنثی دارند. این یک مبنای آرامش بخش به یک فضا را ایجاد می کند ، و به شما آزادی می دهد که باید سبک خود را با لهجه های روشن بیان کنید که شما را لذت می برد. اگر در خانه خود فضایی دارید که احساس هرج و مرج می کند ، به دیوارهای خود یک کار زیبا و بی نقص رنگ دهید. نقاشی دیوارها راهی مقرون به صرفه برای گرفتن فضایی از تحریک به ساده است و به آن حس خوب و خنثی می دهد. اگر می خواهید فضای شما آرام و آرامش بخش باشد می توانید از رنگ های خنثی برای کفپوش و مبلمان نیز استفاده کنید.

 

عملکرد
در هسته اصلی همه طراحی فوق العاده قابلیت هاست. گرچه ممکن است زندگی در یک خانه کاملاً سفید و Instagramable وسوسه‌انگیز باشد ، واقعاً واقع بینانه نیست زیرا عملکردی ندارد. از اتاق به اتاق دیگر در خانه خود بروید و از خود بپرسید که هدف از اتاق چیست. سپس از خود بپرسید که آیا طرح آن هدف را پشتیبانی می کند یا مانع آن می شود. شما از آنچه باید تغییر کند برای کارآمدتر خانه خود تعجب خواهید کرد.

اکنون عملکردی به معنای زشت نیست. شما هنوز هم می توانید خانه ای زیبا و کاربردی داشته باشید که با استفاده از فضا استفاده کنید و قطعاتی را که دوست دارید اضافه کنید.

 

مینیمالیسم
در حال حاضر یکی از محبوب ترین روندهای دکوراسیون منزل ، مینیمالیسم است. مینیمالیسم به مردم و انرژی خانه شما اجازه می دهد تا با از بین بردن درهم و برهمی و ساده نگه داشتن چیزها ، به طور طبیعی از فضا به فضا جریان پیدا کنند. اگر می خواهید خانه خود را به حداقل برسانید ، یا باید از بسیاری از وسایل خود خلاص شوید و یا آن را در جایی دور از چشم سازماندهی کنید.

مینیمالیسم می کوشد فضاها را آزاد و باز نگه دارد. سعی کنید مبلمان را در مقابل دیوار جابجا کنید یا فضایی را برای پیاده روی در اتاق پاک نکنید. مینیمالیسم همچنین سعی در ایجاد خطوط صاف در سرتاسر خانه دارد. یک دیوار گالری ساخت یافته را با استفاده از همان قاب شش بار در دو ردیف ، کاملاً روکش شده امتحان کنید. اثر فوراً در حال افزایش است.


در داخل خارج
طراحی مدرن همچنین عناصر دنیای بیرون را در درون خود به ارمغان می آورد. عناصر چوبی را مانند یک میز قهوه خام چوب یا کف چوبی به خانه خود اضافه کنید. همچنین می توانید گیاهان را به عنوان دکور اضافه کنید. گیاهان خانه به همان اندازه که صدا به نظر می رسد مرعوب نیستند ، و دکوراسیون ساده ای زیبا و زیبا را انجام می دهند. چند گلدان زیبا انتخاب کنید و کاشت را شروع کنید!

همچنین می توانید با مبلمان ، رنگ و هنر ، رنگهای آرامش بخش طبیعت را به خانه خود بیاورید. طبیعت در سراسر جهان متفاوت به نظر می رسد ، بنابراین از پنجره خود بیرون بروید و ببینید چه رنگهایی در اطراف شما هستند. اگر در صحرا زندگی می کنید ، نارنج سوخته ماسه یا سبز مریم گلی کاکتوس را بیاورید. اگر در کنار اقیانوس زندگی می کنید ، به جستجوی برنزه و بلوز بروید.

 

لمس های شخصی
اطمینان حاصل کنید که مقدار زیادی از شما را به فضا اضافه می کنید. عناصری را بیابید که شما را خوشحال کنند. هنر ، به خصوص هنر دیوار ، مکانی فوق العاده برای شروع است. قبل از رفتن به یک فروشگاه زنجیره ای ، به سایتی مانند Etsy بروید و هنری را پیدا کنید که احساس بی نظیری و شخصی کند و هر آنچه را که در اختیار دارید ترجیح دهید خریداری کنید. اگر احساس جاه طلبی می کنید ، سعی کنید برخی از هنرهای شخصی خود را ایجاد کنید. هنگامی که عناصری را به خانه خود اضافه می کنید که مانند شما هستند ، شخصاً با فضای خود ارتباط برقرار خواهید کرد.

طراحان بزرگ می دانند چه زمانی قوانین را رعایت کنند و چه موقع آنها را بشکنند. خانه شما واحه شماست و شما آن را بهتر از هر کس می دانید. شگفت انگیزترین چیز در مورد طراحی مدرن این است که وقتی شما آن را به درستی انجام دهید تقریباً همه چیز پیش می رود. به این فکر کنید که خانه شما چه حسی را می خواهد به عنوان راهنمایی برای چگونگی ظاهر آن احساس کند.

  • امیر امیری

ساختمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی